مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
سینمای ایران
تلویزیون
پرونده ها
بادیگارد
ابد و یک روز
ما و المپیک
خندوانه
ایستاده در غبار
فروشنده
هیهات
سلام بمبئی
ماجرای نیمروز
بدون تاریخ بدون امضاء
سیانور
ویلایی ها
نهنگ عنبر ۲
رگ خواب
فراری
مصادره
به وقت شام
لاتاری
نقد دیگران
خشکسالی و دروغ
هیهات
اروند
یتیم خانه ایران
سیانور
سلام بمبئی
ابوزینب
این زن حقش را می خواهد
متولد 65
نفس
مشکل گیتی
نیمه شب اتفاق افتاد
گیتا
لاک قرمز
وارونگی
هفت ماهگی
فصل نرگس
بیست و یک روز بعد
زادبوم
سارا و آیدا
ماجان
ویلایی
نگار
اکسیدان
سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
به وقت شام
لاتاری
دارکوب
شعله ور
کاتیوشا
هزارپا
تنگه ابوقریب
جشنواره ها
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
جشنواره جهانی فیلم فجر
سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
پیشنهاد سردبیر
آرشیو سایت
بادیگارد
ابد و یک روز
ایستاده در غبار
فروشنده
بارکد
لانتوری
هیهات
اروند
یتیم خانه ایران
نفس
لاک قرمز
وارونگی
ما همه گناهکاریم
مشکل گیتی
شماره 17 سهیلا
دعوتنامه
سد معبر
بیست و یک روز بعد
تابستان داغ
ویلایی ها
نگار
سوفی و دیوانه
خوب، بد، جلف
شنل
ایتالیا ایتالیا
چراغ های ناتمام
قاتل اهلی
گشت ارشاد ۲
نهنگ عنبر 2
سلام بمبئی
ماجرای نیمروز
بدون تاریخ بدون امضاء
فراری
رگ خواب
یک روز بخصوص
ساعت پنج عصر
فصل نرگس
اکسیدان
ملی
زرد
مالاریا
خفگی
خانه دختر
پل خواب
حریم شخصی
آینه بغل
به وقت شام
لاتاری
مصادره
فیلشاه
خرگیوش
تگزاس
خجالت نکش
چهار راه استانبول
لونه زنبور
معارف و نقد فیلم
نقد فیلم
معارف فیلم
نقد نقد
نشریات سینمایی
برنامه های نقد
منتقدین سینما
کارگاه فیلمنوشت
منو
منو
خانه
معارف فیلم
نقد فیلم
سینمای ایران
مطالب برگزیده
کارگاه فیلمنوشت
تماس با ما
جستجو
خانه
سلام بمبئی
سلام بمبئی
مقالات
(8)
سلام بمبئی | افشین علیار
سلام بمبئی | افشین علیار
1 دی 1395
از سوی دیگر سلام بمبئی با وجود هزینه ی ساخت توانسته به آن هدف نهایی برسد به طوری که این فیلم هم در گیشه موفق است و هم می تواند رضایت مخاطب عام را به خود جلب کند.
سلام بمبئی | ساناز رمضانی
سلام بمبئی | ساناز رمضانی
1 دی 1395
شاید تنها فایده«سلام بمبئی» این باشد که میتواند به عنوان یک مطالعه آسیبشناسی مورداستفاده محققان سینمایی قرار بگیرد. وگرنه «سلام بمبئی» جز عصبانی کردن مخاطب هوشیار و جدی سینما خاصیت دیگری ندارد.
سلام بمبئی | محمدحسین ترکمان
سلام بمبئی | محمدحسین ترکمان
1 دی 1395
سلام بمبئی عامیانه ترین شکل رمانتیک از یک داستان است.
سلام بمبئی | محمود نامی
سلام بمبئی | محمود نامی
1 دی 1395
در پرداختی سینمائی و واقعی از نظر مخاطب، بدون احساس فریب خوردگی و احساس غلو در ارائه اثر، همگی دست به دست هم داده تا این فیلم را به فیلمی رکورد شکن تبدیل نماید.
سلام بمبئی | میثم کریمی
سلام بمبئی | میثم کریمی
1 دی 1395
فیلمنامه « سلام بمبئی » بی آنکه کوچکترین منطق روایی در آن به چشم بخورد، سرشار از لحظات خام عاشقانه است
سلام بمبئی | میلاد خدابنده
سلام بمبئی | میلاد خدابنده
1 دی 1395
سلام بمبئی چیزی جز نشان دادن تصاویر کارت پستالی از سرزمین هزار و یک رنگ هند و تجربه ساخت محصولی مشترک میان دو کشور نداشته است.
سلام بمبئی | هنگامه ناهید
سلام بمبئی | هنگامه ناهید
1 دی 1395
گسستگی صحنهها و ناهمگونیشان بیش از حد است و ممکن است با خود فکر کنید اگر فلان صحنه و یا حتی فلان سکانس حذف میشد، ممکن بود چه لطمهای به فیلم بخورد؟
سلام بمبئی | یاسمن خلیلی فرد
سلام بمبئی | یاسمن خلیلی فرد
19 دی 1395
چرا فیلمی که می تواند دیده شود و طیف عظیمی از مخاطبان را به سینما بکشاند این چنین خام دستانه و کلیشه ای ساخته شده است؟
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
نقد دیگران
Powered by
TayaCMS