فیلم نوشت فیلم نوشت

سد معبر
سد معبر

سد معبر

سد معبر

قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری، در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد….

کارگردان: محسن قرایی

تهیه کننده: بهمن کامیار

عوامل

ردیف عوامل فیلم سمت ردیف عوامل فیلم سمت

1

حامد بهداد

بازیگر

19

محسن کیایی

بازیگر

2

باران کوثری

بازیگر

20

رونیکا نعمت الله

بازیگر

3

نادر فلاح

بازیگر

21

مرتضی هدایی

مدیر فیلمبرداری

4

نگار عابدی

بازیگر

22

سعید بجنوردی

صدابرداری

5

محسن کیایی

بازیگر

23

حجت اشتری

طراح صحنه

6

بهرنگ علوی

بازیگر

24

نگار نعمتی

طراح لباس

7

حسام محمودی

بازیگر

25

محمود دهقانی

طراح گریم

8

علیرضا کمالی

بازیگر

26

سجاد رحیمی

مدیر تولید

9

گیتی قاسمی

بازیگر

27

حمیرا نعمت الله

منشی صحنه

10

آوا شریفی

بازیگر

28

محمد ابراهیمی

مدیر تدارکات

11

اکبر رحمتی

بازیگر

29

مرتضی نجفی

طراح نور

12

مرتضی آقا حسینی

بازیگر

30

امین قوامی

مدیر برنامه ریزی

13

عرفان ناصری

بازیگر

31

کریم امینی

دستیار یک کارگردان

14

امیر سفیری

بازیگر

32

مهران مهدویان

فیلمبردار پشت صحنه

15

بهرام سروری نژاد

بازیگر

33

نوشین جعفری

عکاس

16

علی میلانی

بازیگر

34

بهاره مینایی

مجریان گریم

17

غلامعلی رضایی

بازیگر

35

افشین اصلانی

مجریان گریم

18

فتح ا… طاهری

بازیگر

36

میثم محمدی

مشاور رسانه ای و روابط عمومی









Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

اروند | بابک مهرورز
اروند | بابک مهرورز

اروند | بابک مهرورز

درد عشقی کشیده ام که مپرس در زرورق طلائی هنر آپولونی ; نقد فیلم داش آکل
درد عشقی کشیده ام که مپرس در زرورق طلائی هنر آپولونی ; نقد فیلم داش آکل
آب، باد، خاک، اروند ; نگاهی به فیلم اروند
آب، باد، خاک، اروند ; نگاهی به فیلم اروند
ساناز رمضانی
ساناز رمضانی

ساناز رمضانی

چرا اکسیدان فیلم مهمی است ; نگاهی به سرگذشت یک سینما
چرا اکسیدان فیلم مهمی است ; نگاهی به سرگذشت یک سینما
 
از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم
از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم

از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم

حضور یک ساله محمد علی نجفی در سمت معاونت سینمایی تنها برخورد شاگردان شریعتی با مدیریت سینما نبود. چند سال بعد ازاستفای نجفی و درست در زمانی که سینمای ایران بحرانی ترین دوران خود را میگذراند، با روی کار آمدن فخرالدین انوار به عنوان معاونت سینمایی کشور، بنیاد سینمایی فارابی به عنوان مهمترین رکن مدیریتی و البته نظارتی سینمای ایران آغاز به کار کرد. انوار که از دوستان قدیمی نجفی و شاگردان علی شریعتی در حسینیه ارشاد بود، برای احیای سینما از همفکران قدیمی اش دعوت به همکاری کرد و شاگردان شریعتی باز به مدیریت سینمای ایران فراخوانده شدند.
Powered by TayaCMS