فیلم نوشت فیلم نوشت

اسرافیل
اسرافیل

اسرافیل

اسرافیل

«اسرافیل» درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می گردد...مرده گان زنده می شوند

کارگردان: آیدا پناهنده

تهیه کننده: مستانه مهاجر

فیلنمامه نویس: آیدا پناهنده ، ارسلان امیری

عوامل

ردیف عوامل فیلم سمت ردیف عوامل فیلم سمت
1 هدیه تهرانی بازیگر 19 سارا سمیعی طراح لباس
2 مریلا زارعی بازیگر 20 امید صالحی عکاس
3 هدی زین العابدین  بازیگر 21 رشید حسینی دستیار اول طراح
4 پژمان بازغی بازیگر 22 منصوره بسمل مشاور رسانه ای
5 پوریا رحیمی سام بازیگر 23 آریان امیرخان تبلیغات فضای مجازی
6 سهیلا رضوی بازیگر 34 نساء حشمتی امور مالی
7 علی عمرانی بازیگر 35 حمید عامری دستیار صحنه
8 سودابه جعفر زاده بازیگر 36 ابراهیم ناصری دستیار صحنه
9 علی شیدایی فر بازیگر 37 فرشاد مهد یادگار مدیر صحنه
10 فریماه حسینی پور بازیگر 38 مهدی فهیمی دستیار دوم کارگردان
11 یوسف بختیاری بازیگر 39 هادی احمدی فیلمبردار پشت صحنه
12 حسین بشگرد مدیر تولید 40 مجید حقیقت دستیار برنامه ریز
13 مرتضی قیدی مدیر فیلمبرداری 41 رضا بداقی مدیر تدارکات
14 هایده صفی یاری تدوین  42 مهدی محمدی دستیار تدارکات
15 جهانگیر میرشکاری صدابردار 43 مهیار محمدی دستیار تدارکات
16 مهدی ابراهیم زاده صدابردار 44 رضا مهری دستیار تدارکات
17 رضا سخایی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز 45 حامد پروین خسروی مجری طرح
18 سودابه خسروی طراح گریم 46








Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

یلدا
یلدا

یلدا

واکاوی باور شخصی فیلم‌ساز ; مشکل مالکیت معنوی در سینمای دینی
واکاوی باور شخصی فیلم‌ساز ; مشکل مالکیت معنوی در سینمای دینی
هاله اسماعیل نژاد
هاله اسماعیل نژاد

هاله اسماعیل نژاد

شعله ور از هر چه بدی
شعله ور از هر چه بدی

شعله ور از هر چه بدی

مدیسا مهراب پور
مدیسا مهراب پور

مدیسا مهراب پور

 
از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم
از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم

از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم

حضور یک ساله محمد علی نجفی در سمت معاونت سینمایی تنها برخورد شاگردان شریعتی با مدیریت سینما نبود. چند سال بعد ازاستفای نجفی و درست در زمانی که سینمای ایران بحرانی ترین دوران خود را میگذراند، با روی کار آمدن فخرالدین انوار به عنوان معاونت سینمایی کشور، بنیاد سینمایی فارابی به عنوان مهمترین رکن مدیریتی و البته نظارتی سینمای ایران آغاز به کار کرد. انوار که از دوستان قدیمی نجفی و شاگردان علی شریعتی در حسینیه ارشاد بود، برای احیای سینما از همفکران قدیمی اش دعوت به همکاری کرد و شاگردان شریعتی باز به مدیریت سینمای ایران فراخوانده شدند.
Powered by TayaCMS