فیلم نوشت فیلم نوشت

فیلم های بخش سینمای سعادت
فیلم های بخش سینمای سعادت

فیلم های بخش سینمای سعادت

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بخش سینمای سعادت

 

 

 

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

 

فیلم های بلند خارجی:

  • شب دراز فرانسیسکو سانکتیس /  The Long Night of Francisco Sanctis
  • گلوری /  Glory
  • آقای بی دردسر /    Mr. No Problem
  • گناهکاران /  Guilty Men
  • پاریس سفید  /   Paris La Blanche
  • مادر /  Mother
  • تبعیدی /  Exiled
  • کوری /   Blindness
  • ایوان /   Ivan
  • سوفیچکا /Sofichka 
  • کواترتندتا /Quatretondeta 
  • بال های پدرم/ My Father’s Wings 

فیلم های بلند ایرانی:

  • نگار
  • پایان رویاها
  • خانه (ائو)

فیلم های کوتاه خارجی:

  • حمله به اژدها /Charge The Dragon 
  • زمزمه های باد/ Wind’s whispers 
  • سکوت/ The Silence 
  • مسخ/ Metamorphosis 
  • روزهای آخر/ Last Days 
  • حراج رویاها /Dreams on Sale 
  • غیر انسانی/ Inhuman 
  • موقعیت/ A Place 
  • آمالیمبو/ Amalimbo 
  • آن سوی مرز/ Beyond The Border 
  • به خاطر عشق/ Because of Love 
  • خانه/ Home 

فیلم های کوتاه ایرانی:

  • آگهی فروش
  • تناوب
  • پیشخدمت

 

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

نقد فیلم «ماجان»: معلولیت محدودیت است
نقد فیلم «ماجان»: معلولیت محدودیت است
میلاد خدابنده
میلاد خدابنده

میلاد خدابنده

لاتاری دغدغه دارد
لاتاری دغدغه دارد

لاتاری دغدغه دارد

فیلم های بخش جام جهان نما
فیلم های بخش جام جهان نما
سینما در بحران | بخش دوم
سینما در بحران | بخش دوم
 
نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!
نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!

نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!

لطفاً «به ‌وقت شام» را با هیچ اثری از حاتمی‌کیا مقایسه نکنید. این خواهش را باید از کسانی داشت که در هر فیلمی از حاتمی‌کیا دنبال «آژانس» می‌گردند تا حاج‌کاظم و سلحشور دیگری برای‌شان زنده شود. در حالی که حاتمی‌کیا فرزند زمانه‌ خویش است و در هر عصری دغدغه‌هایش در فیلم‌های او بازنمود دارد. اگر «چ» پیش آمد، بحث، بحث اعتدال و انقلاب و مذاکره بود. اگر «بادیگارد» ساخته شد، حرف شخصیت نظام و کدرکننده‌های داخلی‌اش بود.
Powered by TayaCMS