فیلم نوشت فیلم نوشت

دیدن این فیلم جرم است!
دیدن این فیلم جرم است!

دیدن این فیلم جرم است!

فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند ... صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا.

دیدن این فیلم جرم است!

دیدن این فیلم جرم است!

کارگردان:رضا زهتابچیان
تهیه کنندگان:محمد حمزه زاده
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

رضا زهتابچیان

کارگردان

2

رضا زهتابچیان

نویسنده

3

محمد حمزه‌زاده

تهیه‌کننده

4

لیندا کیانی

بازیگر

5

امید آقایی

بازیگر

6

حسین پاکدل

بازیگر

7

حمیدرضا پگاه

بازیگر

8

روزبه رایگا

مدیر فیلمبرداری

9

بابک پناهی

طراح صحنه و لباس

10

محسن دارسنج

طراح گریم

11

امیر نوبخت

مدیر صدابرداری

12

علیرضا علویان

طراحی و ترکیب صدا

13

سیاوش کردجان

تدوین

14

حبیب خزایی‌فر

آهنگساز

15

شهاب نجفی

جلوه‌های ویژه رایانه‌ای

16

حمید رسولیان

جلوه های ویژه میدانی

17

محمدجواد موحد

مدیر تولید

18

امین قوامی

مدیر برنامه‌ریزی

19

علیرضا صالحی

دستیار اول کارگردان

20

پانته‌آ حسینی

دستیار اول کارگردان

21

افشین رئوفی

مدیر تدارکات

22

کورش پیرو

عکاس

23

حمید ضرابی

ساخت پشت صحنه

24

سیدعلی طباطبائی‌نژاد

مدیر تبلیغات

25

هادی فیروزمندی

مدیر امور رسانه‌ای

26

باشگاه فیلم سوره

مجری طرح

27

سازمان سینمایی حوزه هنری

محصول

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

در حسرت یک حرف ساده ; نگاهی به سریال در مسیر خوشبختی
در حسرت یک حرف ساده ; نگاهی به سریال در مسیر خوشبختی
نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!
نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!
یاسمن خلیلی فرد
یاسمن خلیلی فرد

یاسمن خلیلی فرد

نگاهی به سریال معمای شاه | سریال های تاریخی که در تاریخ نمی مانند
نگاهی به سریال معمای شاه | سریال های تاریخی که در تاریخ نمی مانند
در جستجوی تعالی ؛ بررسی اخلاق در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء
در جستجوی تعالی ؛ بررسی اخلاق در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء
 
جای خالی فیلمنامه نویس ; یادداشتی بر فیلم سرو زیر آب
جای خالی فیلمنامه نویس ; یادداشتی بر فیلم سرو زیر آب

جای خالی فیلمنامه نویس ; یادداشتی بر فیلم سرو زیر آب

اساسا کار فیلمنامه نویس اضافه کردن نیست، بلکه حذف کردن است. حذف کارکترها، قصه های فرعی و مفاهیم اضافی برای حفظ وحدت کلی فیلمنامه. وقتی ایده اولیه ای را برای تبدیل شدن به فیلمنامه انتخاب میکنیم، ممکن است برای گسترش داستان، قصه های فرعی و شخصیت های اضافی بسسیاری به ذهنمان خطور کند که هرکدامشان احتمالات خاصی را برای فیلمنامه به وجود میاوردند.
Powered by TayaCMS