فیلم نوشت فیلم نوشت

روزهای نارنجی
روزهای نارنجی

روزهای نارنجی

داستان فیلم «روزهای نارنجی» با نام قبلی «واسطه»درباره زن ۴۵ ساله ای به نام «آبان» (با بازی هدیه تهرانی) است که واسطه استخدام کارگران فصلی می شود

روزهای نارنجی

روزهای نارنجی

کارگردان:آرش لاهوتی
تهیه کنندگان:علیرضا قاسم‌خان
سال ساخت:۱۳۹۶

«عوامل»

1

آرش لاهوتی

کارگردان

2

آرش لاهوتی

نویسنده

3

جمیله دارالشفایی

نویسنده

4

علیرضا قاسم‌خان

تهیه‌کننده

5

هدیه تهرانی

بازیگر

6

علی مصفا

بازیگر

7

مهران احمدی

بازیگر

8

علیرضا استادی

بازیگر

9

ژیلا شاهی

بازیگر

10

صدف عسکری

بازیگر

11

رؤیا حسینی

بازیگر

12

لی‌لی فرهادپور

بازیگر

13

اکرم علمدار

بازیگر

14

امین گلستانه

بازیگر

15

سیامک ادیب

بازیگر

16

فرشاد محمد

مدیرفیلمبرداری

17

مهدی حسینی وند

تدوین

18

فاضل ژیان

طراح صحنه و لباس

19

شهرام خلج

گریم

20

حسن شبان کاره

صدابردار

21

بهمن اردلان

صداگذار

22

کریستف رضاعی

موسیقی

23

محمدرضا اصلی

دستیار اول کارگردان

24

سامان تفرشی

برنامه ریز

25

آناهید روستا

منشی صحنه

26

حمیدرضا سرپیران

جانشین تولید

27

غزال شفیعی

دستیار تهیه

28

رز ارغوان آذر

عکاس

29

مانی قدرت نما

فیلمساز پشت صحنه

30

آرش آقابیگ

جلوه‌های ویژه میدانی

31

سینا قویدل

جلوه‌های ویژه بصری

32

محمدهادی شهباززاده

دستیار کارگردان

33

امین گلستانه

مشاور لهجه

34

داوود محمدی

دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز

35

علی نهاردانی

گروه فیلمبرداری

36

احسان باقری

گروه فیلمبرداری

37

علی مرادی

گروه فیلمبرداری

38

سیدمحمد حسینی

گروه فیلمبرداری

39

امید سلیمی

گروه فیلمبرداری

40

محسن هادوی

گروه فیلمبرداری

41

محمود حیدری

دستیاران صحنه

42

ماریا مشکات

دستیاران صحنه

43

حسن اسماعیلی

دستیاران صحنه

44

مریم قربانی نیا

مشاور رسانه‌ای

45

محمدحسین شهباززاده

مجری طرح

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

اعضای هیأت داوران جشنواره فجر36 معرفی شدند
اعضای هیأت داوران جشنواره فجر36 معرفی شدند
نیمه شب اتفاق افتاد | افشین علیار
نیمه شب اتفاق افتاد | افشین علیار
ماجان حرکت در گذشته
ماجان حرکت در گذشته
میلاد خدابنده
میلاد خدابنده

میلاد خدابنده

سینما پرس
سینما پرس

سینما پرس

 
فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است
فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است

فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است

خجالت نکش در نگاه اول فیلم تقابل‌هاست در یک زمینه طنز که مدام به مخاطب یادآور می‌شود چه جای خنده؟ فیلم را می‌توان در چند مضمونِ دوگانه بیان و نقد کرد. همان مضامین دوگانه‌ای که ساختار روایی فیلم را هم می‌سازند: دوگانه روستایی – شهری، دوگانه‌ی سپهر سیاسی - زندگی روزمره، دوگانه‌ی برنامه‌ریزی‌های سیاست اجتماعی و در نهایت دوگانه اراده – تقدیر که سکانس‌های انتهایی فیلم را شکل می‌دهد.
Powered by TayaCMS