فیلم نوشت فیلم نوشت

فیلم های بخش سینمای سعادت
فیلم های بخش سینمای سعادت

فیلم های بخش سینمای سعادت

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بخش سینمای سعادت

 

 

 

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

 

فیلم های بلند خارجی:

  • شب دراز فرانسیسکو سانکتیس /  The Long Night of Francisco Sanctis
  • گلوری /  Glory
  • آقای بی دردسر /    Mr. No Problem
  • گناهکاران /  Guilty Men
  • پاریس سفید  /   Paris La Blanche
  • مادر /  Mother
  • تبعیدی /  Exiled
  • کوری /   Blindness
  • ایوان /   Ivan
  • سوفیچکا /Sofichka 
  • کواترتندتا /Quatretondeta 
  • بال های پدرم/ My Father’s Wings 

فیلم های بلند ایرانی:

  • نگار
  • پایان رویاها
  • خانه (ائو)

فیلم های کوتاه خارجی:

  • حمله به اژدها /Charge The Dragon 
  • زمزمه های باد/ Wind’s whispers 
  • سکوت/ The Silence 
  • مسخ/ Metamorphosis 
  • روزهای آخر/ Last Days 
  • حراج رویاها /Dreams on Sale 
  • غیر انسانی/ Inhuman 
  • موقعیت/ A Place 
  • آمالیمبو/ Amalimbo 
  • آن سوی مرز/ Beyond The Border 
  • به خاطر عشق/ Because of Love 
  • خانه/ Home 

فیلم های کوتاه ایرانی:

  • آگهی فروش
  • تناوب
  • پیشخدمت

 

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

سینما پرس
سینما پرس

سینما پرس

بایسته‌ های تولید سینمایی بر مبنای ایده فطری بودن زیبایی
بایسته‌ های تولید سینمایی بر مبنای ایده فطری بودن زیبایی
خدای سفید، شیطان سیاه ; نگاهی به فیلم تگزاس
خدای سفید، شیطان سیاه ; نگاهی به فیلم تگزاس
محمدرضا فهیمی
محمدرضا فهیمی

محمدرضا فهیمی

تحریف تاریخ در مسلخ تن‌ محوری و هوس ; نگاهی به نهنگ عنبر 2
تحریف تاریخ در مسلخ تن‌ محوری و هوس ; نگاهی به نهنگ عنبر 2
 
دیدار در موعد نامقرر ; نگاهی به دو فیلم ویلایی‌ ها و نهنگ عنبر
دیدار در موعد نامقرر ; نگاهی به دو فیلم ویلایی‌ ها و نهنگ عنبر

دیدار در موعد نامقرر ; نگاهی به دو فیلم ویلایی‌ ها و نهنگ عنبر

شخصیت داستان سنگر و قمقمه‌های خالیِ بهرام صادقی در پایان از خود می‌پرسد: ماجرای ما تراژدی است یا کمدی؟ وقتی به مضمون و تاریخ دهه شصت فکر می‌کنیم نا خواسته این سوال به ذهن ما می‌رسد که داستان دهه شصت تراژدی است یا کمدی؟
زنان در انتظار مردان ; نگاهی به فیلم ویلایی ها
زنان در انتظار مردان ; نگاهی به فیلم ویلایی ها

زنان در انتظار مردان ; نگاهی به فیلم ویلایی ها

فیلم با حرکت یک ون در پیچ و خم جاده اغاز می شود و با همین ون هم به انتها می رسد. این ون گل الود و زخمی از ترکش های نابهنگام ، که از سراشیب تپه هایی در جایی نزدیک اهواز بالا و پایین می رود، موتور محرک داستان فیلم ویلایی هاست.
Powered by TayaCMS