فیلم نوشت فیلم نوشت

چهار راه استانبول
چهار راه استانبول

چهار راه استانبول

نام قبلی این فیلم سینمایی «پلاسکو» بوده است و به واقعه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران می پردازد.

چهار راه استانبول

چهار راه استانبول

کارگردان:مصطفی کیایی
تهیه کنندگان:مصطفی کیایی
سال ساخت:۱۳۹۶

نام قبلی این فیلم سینمایی «پلاسکو» بوده است و به واقعه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران می پردازد.

«عوامل»

1

مصطفی کیایی

کارگردان

2

مصطفی کیایی

نویسنده

3

مصطفی کیایی

تهیه کننده

4

بهرام رادان

بازیگران

5

محسن کیایی

بازیگران

6

سحر دولتشاهی

بازیگران

7

رعنا آزادی ور

بازیگران

8

مهدی پاکدل

بازیگران

9

ماهور الوند

بازیگران

10

مسعود کرامتی

بازیگران

11

سعید چنگیزیان

بازیگران

12

پوریا رحیمی سام

بازیگران

13

بابک بهشاد

بازیگران

14

کارن کیایی

بازیگران

15

حسین جلیلی

فیلم‌برداری

16

نیما جعفری جوزانی

تدوین

17

حسین جلیلی

مدیر فیلمبرداری

18

سجاد رحیمی

مدیر تولید

19

هومن خواجه نوری

دستیار اول کارگردان

20

امید جزینی

برنامه ریز

21

نیما جعفری جوزانی

تدوین

22

حجت اشتری

طراح صحنه

23

مارال جیرانی

طراح لباس

24

امیرنوبخت

صدابردار

25

عباس عباسی

طراح گریم

26

میلاد کیایی

عکاس

27

نفیسه ذاکری

منشی صحنه

28

حسین جلیلی

مدیر فیلمبرداری

«تیزر»

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

فیلم های متقاضی حضور در جشنواره ۹۵
فیلم های متقاضی حضور در جشنواره ۹۵
دارکوب
دارکوب

دارکوب

جاده قدیم
جاده قدیم

جاده قدیم

عرق سرد
عرق سرد

عرق سرد

مفهوم شادی در خندوانه
مفهوم شادی در خندوانه
 
زندگانی و عقاید آقای ارجمند
زندگانی و عقاید آقای ارجمند

زندگانی و عقاید آقای ارجمند

جمشید ارجمند مترجم، روزنامه نگار، منتقد سینما و ترانه سرا در 24 دی ماه 1318 در تهران متولد شد و در تیرماه 1395 به دیار باقی شتافت. دوره نوجوانی او همزمان با دوران مصدق و اوج گیری جنبش ملی شدن صنعت نفت بود که این جنبش تاثیر زیادی بر منش سیاسی او گذاشت به طوری که همواره خود را یک مصدقی معرفی می کرد.
از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما
از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما

از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما

سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های فراوان و چالش‌های بسیاری را از سر گذراند. هرچند مبنای کلی برای بازسازی سینما پس از تثبیت انقلاب همان جمله معروف حضرت امام (ره) بود: « ما با سینما مخالف نیستیم، با فحشا مخالفیم». اما در جزییات و اجرای دقیق این حکم کلی، اختلافات و تناقضات بسیاری میان مدیران وجود داشت.
Powered by TayaCMS