فیلم نوشت فیلم نوشت

زنانی با گوشواره های باروتی (مستند)
زنانی با گوشواره های باروتی (مستند)

زنانی با گوشواره های باروتی (مستند)

داستان این فیلم در مورد یک روزنامه نگار زن عراقی است که در جریان جنگ، با زنان و کودکان آواره داعشی آشنا می‌شود و همراه آنها وارد کمپ خانواده‌های داعشی خارجی و داخلی (عراقی) می‌گردد.

زنانی با گوشواره های باروتی (مستند)

زنانی با گوشواره های باروتی (مستند)

کارگردان:رضا فرهمند
تهیه کنندگان:مرتضی شعبانی
سال ساخت:۱۳۹۶

داستان این فیلم در مورد یک روزنامه نگار زن عراقی است که در جریان جنگ، با زنان و کودکان آواره داعشی آشنا می‌شود و همراه آنها وارد کمپ خانواده‌های داعشی خارجی و داخلی (عراقی) می‌گردد.

«عوامل»

1

رضا فرهمند

کارگردان

2

مرتضی شعبانی

تهیه کننده

3

رضا فرهمند

تصویربردار

4

مصطفی سیفی 

تصویربردار

5

قصی صاحب کاظم

تصویربردار

6

رضا فرهمند

تدوین

7

فاطمه بنیادی

تدوین

8

مصیب حنایی

تدوین

9

کریستف رضاعی

آهنگساز و موسیقی

10

کیومرث محمدچناری

صدابردار

11

حسن مهدوی

صداگذار

12

مصطفی سیفی

تحقیق و پژوهش

13

رضا فرهمند

تحقیق و پژوهش

14

احسان جابری

تبلیغات فضای مجازی

15

محسن دلیلی

مشاور رسانه‌ای

«تیزر»

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

از نوای کیهانی تا آهنگ زیر زمینی ؛ نگاهی به تعامل موسیقی و سینما در الگوی سینمای ملی
از نوای کیهانی تا آهنگ زیر زمینی ؛ نگاهی به تعامل موسیقی و سینما در الگوی سینمای ملی
تنگه ابوغریب
تنگه ابوغریب

تنگه ابوغریب

سوتفاهم
سوتفاهم

سوتفاهم

روایتی از گره خوردن روابط آدم‌ها در فضای مجازی
روایتی از گره خوردن روابط آدم‌ها در فضای مجازی
فرهنگ شرقی و عرفان شهری؛ بازخوانی فیلم لیلا
فرهنگ شرقی و عرفان شهری؛ بازخوانی فیلم لیلا
 
زندگانی و عقاید آقای ارجمند
زندگانی و عقاید آقای ارجمند

زندگانی و عقاید آقای ارجمند

جمشید ارجمند مترجم، روزنامه نگار، منتقد سینما و ترانه سرا در 24 دی ماه 1318 در تهران متولد شد و در تیرماه 1395 به دیار باقی شتافت. دوره نوجوانی او همزمان با دوران مصدق و اوج گیری جنبش ملی شدن صنعت نفت بود که این جنبش تاثیر زیادی بر منش سیاسی او گذاشت به طوری که همواره خود را یک مصدقی معرفی می کرد.
از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما
از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما

از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما

سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های فراوان و چالش‌های بسیاری را از سر گذراند. هرچند مبنای کلی برای بازسازی سینما پس از تثبیت انقلاب همان جمله معروف حضرت امام (ره) بود: « ما با سینما مخالف نیستیم، با فحشا مخالفیم». اما در جزییات و اجرای دقیق این حکم کلی، اختلافات و تناقضات بسیاری میان مدیران وجود داشت.
Powered by TayaCMS