فیلم نوشت فیلم نوشت

فیلم های بخش سینمای سعادت
فیلم های بخش سینمای سعادت

فیلم های بخش سینمای سعادت

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بخش سینمای سعادت

 

 

 

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

 

فیلم های بلند خارجی:

  • شب دراز فرانسیسکو سانکتیس /  The Long Night of Francisco Sanctis
  • گلوری /  Glory
  • آقای بی دردسر /    Mr. No Problem
  • گناهکاران /  Guilty Men
  • پاریس سفید  /   Paris La Blanche
  • مادر /  Mother
  • تبعیدی /  Exiled
  • کوری /   Blindness
  • ایوان /   Ivan
  • سوفیچکا /Sofichka 
  • کواترتندتا /Quatretondeta 
  • بال های پدرم/ My Father’s Wings 

فیلم های بلند ایرانی:

  • نگار
  • پایان رویاها
  • خانه (ائو)

فیلم های کوتاه خارجی:

  • حمله به اژدها /Charge The Dragon 
  • زمزمه های باد/ Wind’s whispers 
  • سکوت/ The Silence 
  • مسخ/ Metamorphosis 
  • روزهای آخر/ Last Days 
  • حراج رویاها /Dreams on Sale 
  • غیر انسانی/ Inhuman 
  • موقعیت/ A Place 
  • آمالیمبو/ Amalimbo 
  • آن سوی مرز/ Beyond The Border 
  • به خاطر عشق/ Because of Love 
  • خانه/ Home 

فیلم های کوتاه ایرانی:

  • آگهی فروش
  • تناوب
  • پیشخدمت

 

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

جای خالی فیلمنامه نویس ; یادداشتی بر فیلم سرو زیر آب
جای خالی فیلمنامه نویس ; یادداشتی بر فیلم سرو زیر آب
نگاهی به سریال برادر | از الگوسازی تا الگو بازی
نگاهی به سریال برادر | از الگوسازی تا الگو بازی
ساده و بی‎ادعا ; نگاهی به فیلم خجالت نکش
ساده و بی‎ادعا ; نگاهی به فیلم خجالت نکش
این جمع کوچک شاد ; نگاهی به فیلم خرگیوش
این جمع کوچک شاد ; نگاهی به فیلم خرگیوش
داستان یک شهر ; نگاهی به فیلم کامیون
داستان یک شهر ; نگاهی به فیلم کامیون
 
خشونت بی دلیل ; نگاهی به فیلم نگار
خشونت بی دلیل ; نگاهی به فیلم نگار

خشونت بی دلیل ; نگاهی به فیلم نگار

فیلم نگار توجهات زیادی را به خود معطوف کرده بود. همه منتظر آن بودند که این فیلم جدیدی که رامبد جوان در برنامه خندوانه به آن اشاره می کرد و به بازنویسی های مکرر فیلمنامه اش را در همان برنامه در اشاره به سختی فیلمنامه نویسی و نبود فیلمنامه خوب بیان می کرد، احتمالا باید فیلم متقاوتی باشد. اما نتیجه کار اثری نامید کننده بود. این بار اقای از خنده و خوشی بی دلیل خندوانه به سمت خشونت بی قاعده میل کرده بود.
Powered by TayaCMS