فیلم نوشت فیلم نوشت

روزهای نارنجی
روزهای نارنجی

روزهای نارنجی

داستان فیلم «روزهای نارنجی» با نام قبلی «واسطه»درباره زن ۴۵ ساله ای به نام «آبان» (با بازی هدیه تهرانی) است که واسطه استخدام کارگران فصلی می شود

روزهای نارنجی

روزهای نارنجی

کارگردان:آرش لاهوتی
تهیه کنندگان:علیرضا قاسم‌خان
سال ساخت:۱۳۹۶

«عوامل»

1

آرش لاهوتی

کارگردان

2

آرش لاهوتی

نویسنده

3

جمیله دارالشفایی

نویسنده

4

علیرضا قاسم‌خان

تهیه‌کننده

5

هدیه تهرانی

بازیگر

6

علی مصفا

بازیگر

7

مهران احمدی

بازیگر

8

علیرضا استادی

بازیگر

9

ژیلا شاهی

بازیگر

10

صدف عسکری

بازیگر

11

رؤیا حسینی

بازیگر

12

لی‌لی فرهادپور

بازیگر

13

اکرم علمدار

بازیگر

14

امین گلستانه

بازیگر

15

سیامک ادیب

بازیگر

16

فرشاد محمد

مدیرفیلمبرداری

17

مهدی حسینی وند

تدوین

18

فاضل ژیان

طراح صحنه و لباس

19

شهرام خلج

گریم

20

حسن شبان کاره

صدابردار

21

بهمن اردلان

صداگذار

22

کریستف رضاعی

موسیقی

23

محمدرضا اصلی

دستیار اول کارگردان

24

سامان تفرشی

برنامه ریز

25

آناهید روستا

منشی صحنه

26

حمیدرضا سرپیران

جانشین تولید

27

غزال شفیعی

دستیار تهیه

28

رز ارغوان آذر

عکاس

29

مانی قدرت نما

فیلمساز پشت صحنه

30

آرش آقابیگ

جلوه‌های ویژه میدانی

31

سینا قویدل

جلوه‌های ویژه بصری

32

محمدهادی شهباززاده

دستیار کارگردان

33

امین گلستانه

مشاور لهجه

34

داوود محمدی

دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز

35

علی نهاردانی

گروه فیلمبرداری

36

احسان باقری

گروه فیلمبرداری

37

علی مرادی

گروه فیلمبرداری

38

سیدمحمد حسینی

گروه فیلمبرداری

39

امید سلیمی

گروه فیلمبرداری

40

محسن هادوی

گروه فیلمبرداری

41

محمود حیدری

دستیاران صحنه

42

ماریا مشکات

دستیاران صحنه

43

حسن اسماعیلی

دستیاران صحنه

44

مریم قربانی نیا

مشاور رسانه‌ای

45

محمدحسین شهباززاده

مجری طرح

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

سینما پرس
سینما پرس

سینما پرس

آناهیتا برزوئی
آناهیتا برزوئی

آناهیتا برزوئی

نیمه شب اتفاق افتاد | آنتونیا شرکا
نیمه شب اتفاق افتاد | آنتونیا شرکا
نقدی بر فیلم دشمن زن
نقدی بر فیلم دشمن زن

نقدی بر فیلم دشمن زن

متری شیش و نیم
متری شیش و نیم

متری شیش و نیم

 
مینی‌ مالیسم و گریزگاه فقدان تفکر ; نقدی بر فیلم مالاریا
مینی‌ مالیسم و گریزگاه فقدان تفکر ; نقدی بر فیلم مالاریا

مینی‌ مالیسم و گریزگاه فقدان تفکر ; نقدی بر فیلم مالاریا

پرویز شهبازی سینما را با فیلم نامه نویسی آغاز کرد و از این حیث با برخی از سینماگران ایرانی که فیلم نامه‎های خودشان را کارگردانی می‎کند اشتراک دارد. این مساله از آن حیث دارای اهیمت است که این طیف از سینماگران دنیای خودشان را می‎سازند و فیلم‎هایشان برآیند ذهنیت و حالات روحی‎اشان است.
Powered by TayaCMS