فیلم نوشت فیلم نوشت

فیلم های بخش سینمای سعادت
فیلم های بخش سینمای سعادت

فیلم های بخش سینمای سعادت

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بخش سینمای سعادت

 

 

 

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

 

فیلم های بلند خارجی:

  • شب دراز فرانسیسکو سانکتیس /  The Long Night of Francisco Sanctis
  • گلوری /  Glory
  • آقای بی دردسر /    Mr. No Problem
  • گناهکاران /  Guilty Men
  • پاریس سفید  /   Paris La Blanche
  • مادر /  Mother
  • تبعیدی /  Exiled
  • کوری /   Blindness
  • ایوان /   Ivan
  • سوفیچکا /Sofichka 
  • کواترتندتا /Quatretondeta 
  • بال های پدرم/ My Father’s Wings 

فیلم های بلند ایرانی:

  • نگار
  • پایان رویاها
  • خانه (ائو)

فیلم های کوتاه خارجی:

  • حمله به اژدها /Charge The Dragon 
  • زمزمه های باد/ Wind’s whispers 
  • سکوت/ The Silence 
  • مسخ/ Metamorphosis 
  • روزهای آخر/ Last Days 
  • حراج رویاها /Dreams on Sale 
  • غیر انسانی/ Inhuman 
  • موقعیت/ A Place 
  • آمالیمبو/ Amalimbo 
  • آن سوی مرز/ Beyond The Border 
  • به خاطر عشق/ Because of Love 
  • خانه/ Home 

فیلم های کوتاه ایرانی:

  • آگهی فروش
  • تناوب
  • پیشخدمت

 

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

فیلم های بخش جلوه گاه شرق
فیلم های بخش جلوه گاه شرق
دو راهی بهشت ; یادداشتی بر فیلم به وقت شام
دو راهی بهشت ; یادداشتی بر فیلم به وقت شام
"بوتیک" همچنان پیشتاز
"بوتیک" همچنان پیشتاز

"بوتیک" همچنان پیشتاز

تنگه ابوقریب | شکوه سیاه جنگ
تنگه ابوقریب | شکوه سیاه جنگ
نگار ; خسته شدیم از این‌همه واقع‌گرایی!
نگار ; خسته شدیم از این‌همه واقع‌گرایی!
 
تحریف تاریخ در مسلخ تن‌ محوری و هوس ; نگاهی به نهنگ عنبر 2
تحریف تاریخ در مسلخ تن‌ محوری و هوس ; نگاهی به نهنگ عنبر 2

تحریف تاریخ در مسلخ تن‌ محوری و هوس ; نگاهی به نهنگ عنبر 2

فیلم نهنگ عنبر2 نهمین فیلم در کارنامه کاری سامان مقدم است. فیلم، ادامه فیلم نهنگ عنبر است که سال گذشته در شمار فیلم‌های موفق گیشه سینمای ایران بود و این فروش خوب انگیزه‌ لازم را برای ساخت قسمت دوم این فیلم در سینماگر برانگیخته است اما فیلم در تکرار موفقیت آن فیلم، از حیث ساختار، ناتوان است.
Powered by TayaCMS