فیلم نوشت فیلم نوشت

فیلم های بخش سینمای سعادت
فیلم های بخش سینمای سعادت

فیلم های بخش سینمای سعادت

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بخش سینمای سعادت

 

 

 

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش سینمای سعادت (مسابقه بین‌الملل) سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

 

فیلم های بلند خارجی:

  • شب دراز فرانسیسکو سانکتیس /  The Long Night of Francisco Sanctis
  • گلوری /  Glory
  • آقای بی دردسر /    Mr. No Problem
  • گناهکاران /  Guilty Men
  • پاریس سفید  /   Paris La Blanche
  • مادر /  Mother
  • تبعیدی /  Exiled
  • کوری /   Blindness
  • ایوان /   Ivan
  • سوفیچکا /Sofichka 
  • کواترتندتا /Quatretondeta 
  • بال های پدرم/ My Father’s Wings 

فیلم های بلند ایرانی:

  • نگار
  • پایان رویاها
  • خانه (ائو)

فیلم های کوتاه خارجی:

  • حمله به اژدها /Charge The Dragon 
  • زمزمه های باد/ Wind’s whispers 
  • سکوت/ The Silence 
  • مسخ/ Metamorphosis 
  • روزهای آخر/ Last Days 
  • حراج رویاها /Dreams on Sale 
  • غیر انسانی/ Inhuman 
  • موقعیت/ A Place 
  • آمالیمبو/ Amalimbo 
  • آن سوی مرز/ Beyond The Border 
  • به خاطر عشق/ Because of Love 
  • خانه/ Home 

فیلم های کوتاه ایرانی:

  • آگهی فروش
  • تناوب
  • پیشخدمت

 

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

سیانور | مهدی اباذری
سیانور | مهدی اباذری

سیانور | مهدی اباذری

نقد فیلم کاتیوشا اثری خنثی و کلیشه ای!
نقد فیلم کاتیوشا اثری خنثی و کلیشه ای!
نقد فیلم هزارپا کمدی متوسط
نقد فیلم هزارپا کمدی متوسط
منقار کج مرغ انجیرخوار ; نقدی کوتاه بر فیلم گشت ۲
منقار کج مرغ انجیرخوار ; نقدی کوتاه بر فیلم گشت ۲
نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!
نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!
 
بازگویی تاریخ ایران زمان جنگ و پس از آن ; مقایسه دو فیلم  آباجان و فراری
بازگویی تاریخ ایران زمان جنگ و پس از آن ; مقایسه دو فیلم آباجان و فراری

بازگویی تاریخ ایران زمان جنگ و پس از آن ; مقایسه دو فیلم آباجان و فراری

هر دو فیلم بر پایه شخصیت بنا شده اند که می کوشند به شکل خلاقانه و درونی وظایفی را که زمان و مکان به عهده انان گذاشته ایفا کنند و در هر دو فیلم شخصیت های اصلی با آنتی تز خود روبرو بودند، یعنی کسانی که می کوشیدند تا از آن موقعیت زمانی و مکانی سوء استفاده کنند.
Powered by TayaCMS