فیلم نوشت فیلم نوشت

ماهورا
ماهورا

ماهورا

در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هور به نام ماهور را میدزد.

ماهورا

ماهورا

کارگردان:حمید زرگرنژاد
تهیه کنندگان:علیرضا جلالی
سال ساخت:۱۳۹۵

در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هور به نام ماهور را میدزد.

«عوامل»

1

حمید زرگرنژاد

کارگردان

2

حمید زرگرنژاد

نویسنده

3

علیرضا جلالی

تهیه کننده

4

حمید آخوندی

تهیه کننده

5

ساعد سهیلی

بازیگران

6

یوسف مرادیان

بازیگران

7

بهاره کیان افشار

بازیگران

8

مونا فرجاد

بازیگران

9

میترا حجار

بازیگران

10

کامران تفتی

بازیگران

11

داریوش ارجمند

بازیگران

12

احمد کاوری

بازیگران

13

محسن افشانی

بازیگران

14

علی اوسیوند

بازیگران

15

مالک سراج

بازیگران

16

ستار اورکی

موسیقی

17

مرتضی غفوری

فیلم‌برداری

18

کاوه ایمانی

تدوین

19

مرتضی غفوری

مدیرفیلمبرداری

20

ماکان رضایی پور

دستیار اول کارگردان

21

کاوه ایمانی

تدوین

22

شهرام خلج

طراح چهره پردازی

23

محمد عفراوی

مدیر تولید و برنامه ریزی

24

بهزاد آدینه

طراح صحنه

25

مرضیه آذری

منشی صحنه

«تیزر»

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

سیانور | نفیسه ترابنده
سیانور | نفیسه ترابنده
چهار راه استانبول
چهار راه استانبول

چهار راه استانبول

یادداشتی بر تنگه ابوقریب
یادداشتی بر تنگه ابوقریب
خانه ای برای تو
خانه ای برای تو

خانه ای برای تو

داش آکل
داش آکل

داش آکل

 
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

در روزهایی که اغلب آثار سینمایی در ایران فضایی آپارتمانی داستانشان را روایت می کنند، « نگار » اثر متفاوتی محسوب می شود که با مولفه های سینمای سورئال و تا حدی جنایی - اکشن، ساخته شده تا مخاطب سینمای ایران تجربه جدیدی را در سالن سینما پشت سر بگذارد. سالنی که سالهاست درش به روی آثار شاخص جهانی در چنین ژانری بسته شده تا تماشاگر ایرانی با فقر هیجان و تفکر، به تماشای تولیدات سینمای کشورش بنشیند و با کمترین میزان توجه به محتوای آثار بنگرد. « نگار » اما با رویکردی متفاوت به سینما آمده تا این قاعده کلی را تغییر دهد و مسیری جدید در سینمای ایران همواره نماید. اما مشکل اینجاست که تمام این تغییرات در نقابِ فیلم به چشم می خورد و فضایی که در پَسِ نقاب وجود دارد، حال و هوای متفاوتی دارد!
Powered by TayaCMS