فیلم نوشت فیلم نوشت

روزهای نارنجی
روزهای نارنجی

روزهای نارنجی

داستان فیلم «روزهای نارنجی» با نام قبلی «واسطه»درباره زن ۴۵ ساله ای به نام «آبان» (با بازی هدیه تهرانی) است که واسطه استخدام کارگران فصلی می شود

روزهای نارنجی

روزهای نارنجی

کارگردان:آرش لاهوتی
تهیه کنندگان:علیرضا قاسم‌خان
سال ساخت:۱۳۹۶

«عوامل»

1

آرش لاهوتی

کارگردان

2

آرش لاهوتی

نویسنده

3

جمیله دارالشفایی

نویسنده

4

علیرضا قاسم‌خان

تهیه‌کننده

5

هدیه تهرانی

بازیگر

6

علی مصفا

بازیگر

7

مهران احمدی

بازیگر

8

علیرضا استادی

بازیگر

9

ژیلا شاهی

بازیگر

10

صدف عسکری

بازیگر

11

رؤیا حسینی

بازیگر

12

لی‌لی فرهادپور

بازیگر

13

اکرم علمدار

بازیگر

14

امین گلستانه

بازیگر

15

سیامک ادیب

بازیگر

16

فرشاد محمد

مدیرفیلمبرداری

17

مهدی حسینی وند

تدوین

18

فاضل ژیان

طراح صحنه و لباس

19

شهرام خلج

گریم

20

حسن شبان کاره

صدابردار

21

بهمن اردلان

صداگذار

22

کریستف رضاعی

موسیقی

23

محمدرضا اصلی

دستیار اول کارگردان

24

سامان تفرشی

برنامه ریز

25

آناهید روستا

منشی صحنه

26

حمیدرضا سرپیران

جانشین تولید

27

غزال شفیعی

دستیار تهیه

28

رز ارغوان آذر

عکاس

29

مانی قدرت نما

فیلمساز پشت صحنه

30

آرش آقابیگ

جلوه‌های ویژه میدانی

31

سینا قویدل

جلوه‌های ویژه بصری

32

محمدهادی شهباززاده

دستیار کارگردان

33

امین گلستانه

مشاور لهجه

34

داوود محمدی

دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز

35

علی نهاردانی

گروه فیلمبرداری

36

احسان باقری

گروه فیلمبرداری

37

علی مرادی

گروه فیلمبرداری

38

سیدمحمد حسینی

گروه فیلمبرداری

39

امید سلیمی

گروه فیلمبرداری

40

محسن هادوی

گروه فیلمبرداری

41

محمود حیدری

دستیاران صحنه

42

ماریا مشکات

دستیاران صحنه

43

حسن اسماعیلی

دستیاران صحنه

44

مریم قربانی نیا

مشاور رسانه‌ای

45

محمدحسین شهباززاده

مجری طرح

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

خاکستر تلمبار شده
خاکستر تلمبار شده

خاکستر تلمبار شده

قسم
قسم

قسم

متری شیش و نیم
متری شیش و نیم

متری شیش و نیم

لاتاری دغدغه دارد
لاتاری دغدغه دارد

لاتاری دغدغه دارد

زهرمار
زهرمار

زهرمار

 
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

در روزهایی که اغلب آثار سینمایی در ایران فضایی آپارتمانی داستانشان را روایت می کنند، « نگار » اثر متفاوتی محسوب می شود که با مولفه های سینمای سورئال و تا حدی جنایی - اکشن، ساخته شده تا مخاطب سینمای ایران تجربه جدیدی را در سالن سینما پشت سر بگذارد. سالنی که سالهاست درش به روی آثار شاخص جهانی در چنین ژانری بسته شده تا تماشاگر ایرانی با فقر هیجان و تفکر، به تماشای تولیدات سینمای کشورش بنشیند و با کمترین میزان توجه به محتوای آثار بنگرد. « نگار » اما با رویکردی متفاوت به سینما آمده تا این قاعده کلی را تغییر دهد و مسیری جدید در سینمای ایران همواره نماید. اما مشکل اینجاست که تمام این تغییرات در نقابِ فیلم به چشم می خورد و فضایی که در پَسِ نقاب وجود دارد، حال و هوای متفاوتی دارد!
Powered by TayaCMS