فیلم نوشت فیلم نوشت

دیدن این فیلم جرم است!
دیدن این فیلم جرم است!

دیدن این فیلم جرم است!

فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند ... صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا.

دیدن این فیلم جرم است!

دیدن این فیلم جرم است!

کارگردان:رضا زهتابچیان
تهیه کنندگان:محمد حمزه زاده
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

رضا زهتابچیان

کارگردان

2

رضا زهتابچیان

نویسنده

3

محمد حمزه‌زاده

تهیه‌کننده

4

لیندا کیانی

بازیگر

5

امید آقایی

بازیگر

6

حسین پاکدل

بازیگر

7

حمیدرضا پگاه

بازیگر

8

روزبه رایگا

مدیر فیلمبرداری

9

بابک پناهی

طراح صحنه و لباس

10

محسن دارسنج

طراح گریم

11

امیر نوبخت

مدیر صدابرداری

12

علیرضا علویان

طراحی و ترکیب صدا

13

سیاوش کردجان

تدوین

14

حبیب خزایی‌فر

آهنگساز

15

شهاب نجفی

جلوه‌های ویژه رایانه‌ای

16

حمید رسولیان

جلوه های ویژه میدانی

17

محمدجواد موحد

مدیر تولید

18

امین قوامی

مدیر برنامه‌ریزی

19

علیرضا صالحی

دستیار اول کارگردان

20

پانته‌آ حسینی

دستیار اول کارگردان

21

افشین رئوفی

مدیر تدارکات

22

کورش پیرو

عکاس

23

حمید ضرابی

ساخت پشت صحنه

24

سیدعلی طباطبائی‌نژاد

مدیر تبلیغات

25

هادی فیروزمندی

مدیر امور رسانه‌ای

26

باشگاه فیلم سوره

مجری طرح

27

سازمان سینمایی حوزه هنری

محصول

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

بادیگارد و حرف‌های مازاد آن | نگاهی به انعکاس فیلم بادیگارد در رسانه ها
بادیگارد و حرف‌های مازاد آن | نگاهی به انعکاس فیلم بادیگارد در رسانه ها
داستان مرگ ایوان ایلیچ ; نگاهی به ارتباط درونی فیلم پله آخر
داستان مرگ ایوان ایلیچ ; نگاهی به ارتباط درونی فیلم پله آخر
خوب، بد، جلف، جدی ; نگاهی به اولین فیلم پیمان قاسمخانی
خوب، بد، جلف، جدی ; نگاهی به اولین فیلم پیمان قاسمخانی
نگاهی به سریال معمای شاه | سریال های تاریخی که در تاریخ نمی مانند
نگاهی به سریال معمای شاه | سریال های تاریخی که در تاریخ نمی مانند
از دعوا تا جنگ ; نگاهی به فیلم عرق سرد
از دعوا تا جنگ ; نگاهی به فیلم عرق سرد
 
ماجان حرکت در گذشته
ماجان حرکت در گذشته

ماجان حرکت در گذشته

نخستین فیلم رحمان سیفی آزاد مسیری را طی می کند که سینمای ایران تقریباً سه دهه پیش آن را طی کرده بود و سرشار از مضامین ملودرامی بود که در آن یک خانواده با بحرانی بی پایان ترسیم می شد و قرار نبود کوچکترین بارقه امیدی در آن جریان یابد. سینمایی که نفرین و لعل، تنها رویکردش بود و مفاهیم موجود در داستان نیز از اثری به اثری دیگر منتقل می شد.
Powered by TayaCMS