فیلم نوشت فیلم نوشت

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

نام فیلم

کارگردان

تهیه کننده

اتاق تاریک

روح‌الله حجازی

روح‌الله حجازی

امپراطور جهنم

 پرویز شیخ‌طادی

محمد خزایی

امیر

 نیما اقلیما

سیدضیاء هاشمی

بمب

پیمان معادی

مانی حقیقی

به وقت شام

ابراهیم‌ حاتمی‌کیا

محمد خزایی و سازمان اوج

تنگه ابوغریب

بهرام توکلی

سعید ملکان

جاده قدیم

منیژه حکمت

منیژه حکمت

جشن دلتنگی

پوریا آذربایجانی

علی قائم‌مقامی

چهار راه استانبول

مصطفی کیایی

مصطفی کیایی

خجالت نکش

رضا مقصودی

سیدامین پروین‌حسینی

دارکوب

بهروز شعیبی

سیدمحمود رضوی

سرو زیر آب

محمدعلی باشه‌آهنگر

سیدحامد حسینی

سوء تفاهم

احمدرضا معتمدی

جلیل شعبانی

شعله‌ور

حمید نعمت‌الله

محمدرضا شفیعی

عرق سرد

سهیل بیرقی

مهدی داوری

فیلشاه

هادی محمدیان

حامد جعفری

کار کثیف

خسرو معصومی

خسرو معصومی

کامیون

کامبوزیا پرتوی

کامبوزیا پرتوی

لاتاری

محمدحسین مهدویان

سیدمحمود رضوی

ماهورا

حمیدزرگر نژاد

علیرضا جلیلی

مصادره

مهران احمدی

محمدحسین قاسمی

مغزهای کوچک زنگ زده

هومن سیدی

سعید سعدی

هایلایت

اصغر نعیمی

ساسان سالور

بانو قدس ایران(مستند)

مصطفی رزاق کریمی

موسسه عروج

زنانی با گوشواره‌های باروتی (مستند)

رضا فرهمند

مرتضی شعبانی

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

چهار پله از جهان آدمی؛ بازنویسی روایت سفر در "هیهات"
چهار پله از جهان آدمی؛ بازنویسی روایت سفر در "هیهات"
تقابل قهرمان و شخصیت در فیلم ایستاده در غبار
تقابل قهرمان و شخصیت در فیلم ایستاده در غبار
چالش اطاعت در فیلم بادیگارد | درامدی بر مفهوم اطاعت و دستور
چالش اطاعت در فیلم بادیگارد | درامدی بر مفهوم اطاعت و دستور
فیلم های بخش سینمای سعادت
فیلم های بخش سینمای سعادت
نقد فیلم هزارپا  چیچو و فرانکو
نقد فیلم هزارپا چیچو و فرانکو
 
نقد فیلم دارکوب
نقد فیلم دارکوب

نقد فیلم دارکوب

آخرین تجربه بهروز شعیبی در سینما نشان می دهد او از جمله کارگردان هایی است که علاقه دارد در عرصه ها و گونه های مختلف سینمایی طبع آزمایی کند و به تجربیات گذشته خود بیفزاید. مرور آثار قبلی شعیبی نشان می دهد ایشان با وجود تمایل به ساخت آثار قهرمان محور و قصه گو همواره با نمایش فضای انتزاعی و ایزوله جامعه فاصله گذاری کرده اند و مطلبی برای ارائه به مردم عادی جامعه به عنوان اصلی ترین مخاطب سینما داشته اند.
Powered by TayaCMS