فیلم نوشت فیلم نوشت

امیر
امیر

امیر

«امیر» در ژانر اجتماعی ساخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راه هاشون فرق می‌کنه.

امیر

امیر

کارگردان:نیما اقلیما
تهیه کنندگان:سید ضیا هاشمی
سال ساخت:۱۳۹۶

«امیر» در ژانر اجتماعی ساخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده: یکی با کار، یکی با پول، یکی با زندگی، یکی هم با سیگار. همه خودشونو می‌کشن. فقط راه هاشون فرق می‌کنه.

«عوامل»

1

نیما اقلیما

کارگردان

2

سهیل بیرقی

نویسنده

3

سید ضیاء هاشمی

 تهیه‌کننده

4

میلاد کی‌مرام

بازیگر

5

سحر دولتشاهی

بازیگر

6

هادی کاظمی

بازیگر

7

بهدخت ولیان

بازیگر

8

مصطفی قدیری

بازیگر

9

روشنک سه‌قلگی

بازیگر

10

وحید منافی

بازیگر

11

مهدی عامل‌هاشمی

بازیگر

12

مونا قاسمی

بازیگر

13

کسری محبوبی

بازیگر

14

آرتین گلچین

بازیگر

15

مستانه مهاجر

تدوین

16

ادیب سبحانی

فیلم بردار

17

ایمان امیدواری

طراح چهره پردازی

18

سحر شهامت

طراح صحنه و لباس

19

امیر نوبخت

صدابردار

20

فرامرز ابوالصدق

صداگذار

21

وحید مشاری

مدیر تولید

22

هانیه بساتینی

مدیر برنامه‌ریزی

23

هانیه بساتینی

دستیار اول کارگردان

24

شهره فهیمی

منشی صحنه

25

جواد راهزانی

مدیر تدارکات

26

علی تصدیقی

جلوه‌های ویژه بصری

27

اردلان آزرمی

عکاس

28

منصوره بسمل

مشاور رسانه‌ای

29

حامد مقدسی

فیلمبردار پشت صحنه

30

میلاد تنها

دستیار دوم کارگردان

31

مرتضی سبحانی

دستیار اول فیلمبردار

32

مصطفی صادقی

مجری نور

33

پیمان وعدتی

گروه فیلمبرداری

34

پریا صادق‌بیگی

گروه فیلمبرداری

35

سعید حاتمی

گروه فیلمبرداری

36

ستار گودرزی

گروه فیلمبرداری

«تیزر»

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

روش های تبلیغی نوین در درمان اعتیاد | مصاحبه با گروه تبلیغی مذهبی اکسیر
روش های تبلیغی نوین در درمان اعتیاد | مصاحبه با گروه تبلیغی مذهبی اکسیر
بادیگارد و حرف‌های مازاد آن | نگاهی به انعکاس فیلم بادیگارد در رسانه ها
بادیگارد و حرف‌های مازاد آن | نگاهی به انعکاس فیلم بادیگارد در رسانه ها
از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم
از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم
سفر به انتهای شب | مروری بر زمینه های سینمای نوآر در فیلم بادیگارد
سفر به انتهای شب | مروری بر زمینه های سینمای نوآر در فیلم بادیگارد
برای جشنواره چه لباسی بپوشیم؛ نگاهی به پوشش هنرمندان در ایام جشنواره
برای جشنواره چه لباسی بپوشیم؛ نگاهی به پوشش هنرمندان در ایام جشنواره
 
لویاتان در کوچه پس کوچه های تهران ; نگاهی به فیلم ماجرای نیمروز
لویاتان در کوچه پس کوچه های تهران ; نگاهی به فیلم ماجرای نیمروز

لویاتان در کوچه پس کوچه های تهران ; نگاهی به فیلم ماجرای نیمروز

برای بررسی روایت، در فیلم ماجرای نیمروز ابتدا باید نگاهی داشته باشیم به مفهوم دشمن در این فیلم. مخصوصاً که ما چیز زیادی از دشمنان نمی بینیم و تمام تصویری که از دسته دشمنان داریم در تاثیری است که رفتار آنها بر شخصیت های اصلی فیلم می گذارد و همین به وجه دراماتیک روایت افزوده است. دشمنی که هر لحظه از جایی سر برمی آورد و نمی‌توان با یک استراتژی مشخص با او مقابله کرد.
Powered by TayaCMS