فیلم نوشت فیلم نوشت

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

نام فیلم

کارگردان

تهیه کننده

اتاق تاریک

روح‌الله حجازی

روح‌الله حجازی

امپراطور جهنم

 پرویز شیخ‌طادی

محمد خزایی

امیر

 نیما اقلیما

سیدضیاء هاشمی

بمب

پیمان معادی

مانی حقیقی

به وقت شام

ابراهیم‌ حاتمی‌کیا

محمد خزایی و سازمان اوج

تنگه ابوغریب

بهرام توکلی

سعید ملکان

جاده قدیم

منیژه حکمت

منیژه حکمت

جشن دلتنگی

پوریا آذربایجانی

علی قائم‌مقامی

چهار راه استانبول

مصطفی کیایی

مصطفی کیایی

خجالت نکش

رضا مقصودی

سیدامین پروین‌حسینی

دارکوب

بهروز شعیبی

سیدمحمود رضوی

سرو زیر آب

محمدعلی باشه‌آهنگر

سیدحامد حسینی

سوء تفاهم

احمدرضا معتمدی

جلیل شعبانی

شعله‌ور

حمید نعمت‌الله

محمدرضا شفیعی

عرق سرد

سهیل بیرقی

مهدی داوری

فیلشاه

هادی محمدیان

حامد جعفری

کار کثیف

خسرو معصومی

خسرو معصومی

کامیون

کامبوزیا پرتوی

کامبوزیا پرتوی

لاتاری

محمدحسین مهدویان

سیدمحمود رضوی

ماهورا

حمیدزرگر نژاد

علیرضا جلیلی

مصادره

مهران احمدی

محمدحسین قاسمی

مغزهای کوچک زنگ زده

هومن سیدی

سعید سعدی

هایلایت

اصغر نعیمی

ساسان سالور

بانو قدس ایران(مستند)

مصطفی رزاق کریمی

موسسه عروج

زنانی با گوشواره‌های باروتی (مستند)

رضا فرهمند

مرتضی شعبانی

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

منحنی فرهنگ در مسابقه خنداننده شو
منحنی فرهنگ در مسابقه خنداننده شو
بادیگارد بودن از منظر فقه | نگاهی به مفهوم جان و جانبازی در اسلام
بادیگارد بودن از منظر فقه | نگاهی به مفهوم جان و جانبازی در اسلام
واقعیات از آنچه روی پرده می‌بینید، دورترند
واقعیات از آنچه روی پرده می‌بینید، دورترند
سینما در بحران | بخش دوم
سینما در بحران | بخش دوم
چهار پله از جهان آدمی؛ بازنویسی روایت سفر در "هیهات"
چهار پله از جهان آدمی؛ بازنویسی روایت سفر در "هیهات"
 
بازگویی تاریخ ایران زمان جنگ و پس از آن ; مقایسه دو فیلم  آباجان و فراری
بازگویی تاریخ ایران زمان جنگ و پس از آن ; مقایسه دو فیلم آباجان و فراری

بازگویی تاریخ ایران زمان جنگ و پس از آن ; مقایسه دو فیلم آباجان و فراری

هر دو فیلم بر پایه شخصیت بنا شده اند که می کوشند به شکل خلاقانه و درونی وظایفی را که زمان و مکان به عهده انان گذاشته ایفا کنند و در هر دو فیلم شخصیت های اصلی با آنتی تز خود روبرو بودند، یعنی کسانی که می کوشیدند تا از آن موقعیت زمانی و مکانی سوء استفاده کنند.
Powered by TayaCMS