فیلم نوشت فیلم نوشت

سد معبر
سد معبر

سد معبر

سد معبر

قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری، در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد….

کارگردان: محسن قرایی

تهیه کننده: بهمن کامیار

عوامل

ردیف عوامل فیلم سمت ردیف عوامل فیلم سمت

1

حامد بهداد

بازیگر

19

محسن کیایی

بازیگر

2

باران کوثری

بازیگر

20

رونیکا نعمت الله

بازیگر

3

نادر فلاح

بازیگر

21

مرتضی هدایی

مدیر فیلمبرداری

4

نگار عابدی

بازیگر

22

سعید بجنوردی

صدابرداری

5

محسن کیایی

بازیگر

23

حجت اشتری

طراح صحنه

6

بهرنگ علوی

بازیگر

24

نگار نعمتی

طراح لباس

7

حسام محمودی

بازیگر

25

محمود دهقانی

طراح گریم

8

علیرضا کمالی

بازیگر

26

سجاد رحیمی

مدیر تولید

9

گیتی قاسمی

بازیگر

27

حمیرا نعمت الله

منشی صحنه

10

آوا شریفی

بازیگر

28

محمد ابراهیمی

مدیر تدارکات

11

اکبر رحمتی

بازیگر

29

مرتضی نجفی

طراح نور

12

مرتضی آقا حسینی

بازیگر

30

امین قوامی

مدیر برنامه ریزی

13

عرفان ناصری

بازیگر

31

کریم امینی

دستیار یک کارگردان

14

امیر سفیری

بازیگر

32

مهران مهدویان

فیلمبردار پشت صحنه

15

بهرام سروری نژاد

بازیگر

33

نوشین جعفری

عکاس

16

علی میلانی

بازیگر

34

بهاره مینایی

مجریان گریم

17

غلامعلی رضایی

بازیگر

35

افشین اصلانی

مجریان گریم

18

فتح ا… طاهری

بازیگر

36

میثم محمدی

مشاور رسانه ای و روابط عمومی









Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

هاله اسماعیل نژاد
هاله اسماعیل نژاد

هاله اسماعیل نژاد

یلدا
یلدا

یلدا

 
در باب عشق ; نگاهی به فیلم سلام بمبئی
در باب عشق ; نگاهی به فیلم سلام بمبئی

در باب عشق ; نگاهی به فیلم سلام بمبئی

اگر محبت بین ن و مرد را در ذیل عشق در نظر بیاوریم، آنگاه باید بگوییم که دین اسلام نه تنها به عشق نگاه مثبتی دارد که حتی ان را تجویز و تاکید می کند. اما با این توضیح که قطعاً برای مدیریت عشق نیز راهی دارد که آن ازدواج است.
چراغ های رابطه خاموش اند ; نقدی بر فیلم سلام بمبئی
چراغ های رابطه خاموش اند ; نقدی بر فیلم سلام بمبئی

چراغ های رابطه خاموش اند ; نقدی بر فیلم سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی به درستی نگرانی های بسیاری را در دست اندرکاران و مدیران فرهنگی جامعه ایجاد کرده است که سینمای ایران برای جذب مخاطب تا کجا می‌تواند بر اصول بنیادی خود، یعنی پرهیز از بیان آشکار مناسبات زناشویی و اجتناب از جذابیت های غیر دارماتیک، تبصره بزند؛ صحنه های رقص، شوخی هایی که آشکارا معانی ضمنی نامناسب دارند و همین طور قبح زدایی از رابطه میان دو جنس از ابزارهای فیلم سلام بمبئی در جذب مخاطب است. از طرفی به تجربه می‌دانیم که راهکار قرنطینه فرهنگی نیز نمی تواند راه مناسبی باشد.
Powered by TayaCMS