فیلم نوشت فیلم نوشت

فیلم های بخش جلوه گاه شرق
فیلم های بخش جلوه گاه شرق

فیلم های بخش جلوه گاه شرق

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش جلوه‌گاه شرق (پانورامای سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی)سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بخش جلوه گاه شرق

 

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش جلوه‌گاه شرق (پانورامای سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی)سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بلند خارجی

  • وصیت پد /  A Father’s will
  • کارآموز/ Apprentice 
  • خانه دیگران / House of Others 
  • چاقو در آب پاک/ Knife in the Clear Water
  • بازآمده / Reurnee 
  • پیهو / Pihu 
  • رئوف Rauf / 
  • بذرافشان / The Sower 
  • میز / The Table 
  • گرگ و بره/ Wolf And Sheep
  • بی نام و نشان / Unnamed 
  • مادر /  The Mother 

فیلم های بلند ایرانی

  • برگ جان
  • آپاندیس
  • خانه کاغذی

فیلم های کوتاه خارجی

  • پرسه در گذر آفتابگردان/A Stroll Down Sunflower Lane
  • امل / Amal
  • بوبو /  Bobo
  • کاپیتان عادل /  Captain Adel 
  • مامان بزرگ لولنگ /  Grandma Loleng 
  • بزرگراه /  Highway
  • من قلم می زنم / I Engrave 
  • در هیچستان/Into the Void
  • موشک کاغذی / Paper plane 
  • مرتد / Renege 
  • قطب جنوب / South Pole 
  • کیف مدرسه/ The School Bag 

فیلم های کوتاه ایرانی

  • هیچکس
  • هنوز نه
  • کُنج

 

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

یلدا
یلدا

یلدا

دلبند
دلبند

دلبند

نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!
نقد فیلم به وقت شام «به‌ وقت شام» را با هیچ‌ چیز مقایسه نکنید!
خاکستر تلمبار شده
خاکستر تلمبار شده

خاکستر تلمبار شده

رقابت مستندها در جشنواره امسال می‌تواند جریان‌ساز باشد
رقابت مستندها در جشنواره امسال می‌تواند جریان‌ساز باشد
 
از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم
از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم

از حسینیه ارشاد تا فارابی ; رد پای دکتر شریعتی بر سینمای ایران/بخش دوم

حضور یک ساله محمد علی نجفی در سمت معاونت سینمایی تنها برخورد شاگردان شریعتی با مدیریت سینما نبود. چند سال بعد ازاستفای نجفی و درست در زمانی که سینمای ایران بحرانی ترین دوران خود را میگذراند، با روی کار آمدن فخرالدین انوار به عنوان معاونت سینمایی کشور، بنیاد سینمایی فارابی به عنوان مهمترین رکن مدیریتی و البته نظارتی سینمای ایران آغاز به کار کرد. انوار که از دوستان قدیمی نجفی و شاگردان علی شریعتی در حسینیه ارشاد بود، برای احیای سینما از همفکران قدیمی اش دعوت به همکاری کرد و شاگردان شریعتی باز به مدیریت سینمای ایران فراخوانده شدند.
Powered by TayaCMS