فیلم نوشت فیلم نوشت

دیدن این فیلم جرم است!
دیدن این فیلم جرم است!

دیدن این فیلم جرم است!

فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند ... صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا.

دیدن این فیلم جرم است!

دیدن این فیلم جرم است!

کارگردان:رضا زهتابچیان
تهیه کنندگان:محمد حمزه زاده
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

رضا زهتابچیان

کارگردان

2

رضا زهتابچیان

نویسنده

3

محمد حمزه‌زاده

تهیه‌کننده

4

لیندا کیانی

بازیگر

5

امید آقایی

بازیگر

6

حسین پاکدل

بازیگر

7

حمیدرضا پگاه

بازیگر

8

روزبه رایگا

مدیر فیلمبرداری

9

بابک پناهی

طراح صحنه و لباس

10

محسن دارسنج

طراح گریم

11

امیر نوبخت

مدیر صدابرداری

12

علیرضا علویان

طراحی و ترکیب صدا

13

سیاوش کردجان

تدوین

14

حبیب خزایی‌فر

آهنگساز

15

شهاب نجفی

جلوه‌های ویژه رایانه‌ای

16

حمید رسولیان

جلوه های ویژه میدانی

17

محمدجواد موحد

مدیر تولید

18

امین قوامی

مدیر برنامه‌ریزی

19

علیرضا صالحی

دستیار اول کارگردان

20

پانته‌آ حسینی

دستیار اول کارگردان

21

افشین رئوفی

مدیر تدارکات

22

کورش پیرو

عکاس

23

حمید ضرابی

ساخت پشت صحنه

24

سیدعلی طباطبائی‌نژاد

مدیر تبلیغات

25

هادی فیروزمندی

مدیر امور رسانه‌ای

26

باشگاه فیلم سوره

مجری طرح

27

سازمان سینمایی حوزه هنری

محصول

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

قهرمانهای ناتمام ; یادداشتی بر فیلم لاتاری
قهرمانهای ناتمام ; یادداشتی بر فیلم لاتاری
جواد طوسی
جواد طوسی

جواد طوسی

نقد فیلم تنگه ابوقریب
نقد فیلم تنگه ابوقریب

نقد فیلم تنگه ابوقریب

بهارستان خانه ملت
بهارستان خانه ملت

بهارستان خانه ملت

فرشاد مجاهدی
فرشاد مجاهدی

فرشاد مجاهدی

 
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

در روزهایی که اغلب آثار سینمایی در ایران فضایی آپارتمانی داستانشان را روایت می کنند، « نگار » اثر متفاوتی محسوب می شود که با مولفه های سینمای سورئال و تا حدی جنایی - اکشن، ساخته شده تا مخاطب سینمای ایران تجربه جدیدی را در سالن سینما پشت سر بگذارد. سالنی که سالهاست درش به روی آثار شاخص جهانی در چنین ژانری بسته شده تا تماشاگر ایرانی با فقر هیجان و تفکر، به تماشای تولیدات سینمای کشورش بنشیند و با کمترین میزان توجه به محتوای آثار بنگرد. « نگار » اما با رویکردی متفاوت به سینما آمده تا این قاعده کلی را تغییر دهد و مسیری جدید در سینمای ایران همواره نماید. اما مشکل اینجاست که تمام این تغییرات در نقابِ فیلم به چشم می خورد و فضایی که در پَسِ نقاب وجود دارد، حال و هوای متفاوتی دارد!
Powered by TayaCMS