فیلم نوشت فیلم نوشت

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

نام فیلم

کارگردان

تهیه کننده

اتاق تاریک

روح‌الله حجازی

روح‌الله حجازی

امپراطور جهنم

 پرویز شیخ‌طادی

محمد خزایی

امیر

 نیما اقلیما

سیدضیاء هاشمی

بمب

پیمان معادی

مانی حقیقی

به وقت شام

ابراهیم‌ حاتمی‌کیا

محمد خزایی و سازمان اوج

تنگه ابوغریب

بهرام توکلی

سعید ملکان

جاده قدیم

منیژه حکمت

منیژه حکمت

جشن دلتنگی

پوریا آذربایجانی

علی قائم‌مقامی

چهار راه استانبول

مصطفی کیایی

مصطفی کیایی

خجالت نکش

رضا مقصودی

سیدامین پروین‌حسینی

دارکوب

بهروز شعیبی

سیدمحمود رضوی

سرو زیر آب

محمدعلی باشه‌آهنگر

سیدحامد حسینی

سوء تفاهم

احمدرضا معتمدی

جلیل شعبانی

شعله‌ور

حمید نعمت‌الله

محمدرضا شفیعی

عرق سرد

سهیل بیرقی

مهدی داوری

فیلشاه

هادی محمدیان

حامد جعفری

کار کثیف

خسرو معصومی

خسرو معصومی

کامیون

کامبوزیا پرتوی

کامبوزیا پرتوی

لاتاری

محمدحسین مهدویان

سیدمحمود رضوی

ماهورا

حمیدزرگر نژاد

علیرضا جلیلی

مصادره

مهران احمدی

محمدحسین قاسمی

مغزهای کوچک زنگ زده

هومن سیدی

سعید سعدی

هایلایت

اصغر نعیمی

ساسان سالور

بانو قدس ایران(مستند)

مصطفی رزاق کریمی

موسسه عروج

زنانی با گوشواره‌های باروتی (مستند)

رضا فرهمند

مرتضی شعبانی

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

کار کثیف
کار کثیف

کار کثیف

رقابت مستندها در جشنواره امسال می‌تواند جریان‌ساز باشد
رقابت مستندها در جشنواره امسال می‌تواند جریان‌ساز باشد
ماهورا
ماهورا

ماهورا

زندگانی و عقاید آقای ارجمند
زندگانی و عقاید آقای ارجمند
سیاست عشق | نگاهی به تعابیر سیاسی فیلم سیانور
سیاست عشق | نگاهی به تعابیر سیاسی فیلم سیانور
 
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

در روزهایی که اغلب آثار سینمایی در ایران فضایی آپارتمانی داستانشان را روایت می کنند، « نگار » اثر متفاوتی محسوب می شود که با مولفه های سینمای سورئال و تا حدی جنایی - اکشن، ساخته شده تا مخاطب سینمای ایران تجربه جدیدی را در سالن سینما پشت سر بگذارد. سالنی که سالهاست درش به روی آثار شاخص جهانی در چنین ژانری بسته شده تا تماشاگر ایرانی با فقر هیجان و تفکر، به تماشای تولیدات سینمای کشورش بنشیند و با کمترین میزان توجه به محتوای آثار بنگرد. « نگار » اما با رویکردی متفاوت به سینما آمده تا این قاعده کلی را تغییر دهد و مسیری جدید در سینمای ایران همواره نماید. اما مشکل اینجاست که تمام این تغییرات در نقابِ فیلم به چشم می خورد و فضایی که در پَسِ نقاب وجود دارد، حال و هوای متفاوتی دارد!
Powered by TayaCMS