فیلم نوشت فیلم نوشت

دیدن این فیلم جرم است!
دیدن این فیلم جرم است!

دیدن این فیلم جرم است!

فقط یک فیلم پنج دقیقه‌ای می‌خواستم تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم، ولی امونم ندادند ... صدای آژیراشون داره نزدیک‌تر می‌شه... الان مثل مور و ملخ می‌ریزن اینجا.

دیدن این فیلم جرم است!

دیدن این فیلم جرم است!

کارگردان:رضا زهتابچیان
تهیه کنندگان:محمد حمزه زاده
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

رضا زهتابچیان

کارگردان

2

رضا زهتابچیان

نویسنده

3

محمد حمزه‌زاده

تهیه‌کننده

4

لیندا کیانی

بازیگر

5

امید آقایی

بازیگر

6

حسین پاکدل

بازیگر

7

حمیدرضا پگاه

بازیگر

8

روزبه رایگا

مدیر فیلمبرداری

9

بابک پناهی

طراح صحنه و لباس

10

محسن دارسنج

طراح گریم

11

امیر نوبخت

مدیر صدابرداری

12

علیرضا علویان

طراحی و ترکیب صدا

13

سیاوش کردجان

تدوین

14

حبیب خزایی‌فر

آهنگساز

15

شهاب نجفی

جلوه‌های ویژه رایانه‌ای

16

حمید رسولیان

جلوه های ویژه میدانی

17

محمدجواد موحد

مدیر تولید

18

امین قوامی

مدیر برنامه‌ریزی

19

علیرضا صالحی

دستیار اول کارگردان

20

پانته‌آ حسینی

دستیار اول کارگردان

21

افشین رئوفی

مدیر تدارکات

22

کورش پیرو

عکاس

23

حمید ضرابی

ساخت پشت صحنه

24

سیدعلی طباطبائی‌نژاد

مدیر تبلیغات

25

هادی فیروزمندی

مدیر امور رسانه‌ای

26

باشگاه فیلم سوره

مجری طرح

27

سازمان سینمایی حوزه هنری

محصول

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

سیانور | مهدی اباذری
سیانور | مهدی اباذری

سیانور | مهدی اباذری

سلام بمبئی | محمود نامی
سلام بمبئی | محمود نامی
نقدی بر فیلم دشمن زن
نقدی بر فیلم دشمن زن

نقدی بر فیلم دشمن زن

هنگامه ناهید
هنگامه ناهید

هنگامه ناهید

یاسمن خلیلی فرد
یاسمن خلیلی فرد

یاسمن خلیلی فرد

 
نقد فیلم فصل نرگس خوش‌ساخت و فکر شده
نقد فیلم فصل نرگس خوش‌ساخت و فکر شده

نقد فیلم فصل نرگس خوش‌ساخت و فکر شده

«فصل نرگس» دومین ساخته نگار آذربایجانی بعد از فیلم «آیینه‌های روبرو» است که اکرانش را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آغاز کرد. «فصل نرگس» با محوریت اهدای عضو، فیلمی خوش‌ساخت و فکر شده است و ثابت می‌کند آذربایجانی فیلم‌سازی پر ایده و دغدغه‌مند است. آذربایجانی در این فیلم پر لوکیشن و پر بازیگر توانسته با پرداخت مناسب شخصیت‌ها داستانی سرگرم‌کننده با استفاده از تکنیک‌های سینمایی تعریف کند که به دل مخاطب می‌نشیند و با او ارتباط برقرار می‌کند. رویکرد فمینیستی آذربایجانی که در فیلم اولش هم مشاهده می‌شد در اینجا نامحسوس‌تر حضور دارد.
Powered by TayaCMS