فیلم نوشت فیلم نوشت

اسرافیل
اسرافیل

اسرافیل

اسرافیل

«اسرافیل» درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می گردد...مرده گان زنده می شوند

کارگردان: آیدا پناهنده

تهیه کننده: مستانه مهاجر

فیلنمامه نویس: آیدا پناهنده ، ارسلان امیری

عوامل

ردیف عوامل فیلم سمت ردیف عوامل فیلم سمت
1 هدیه تهرانی بازیگر 19 سارا سمیعی طراح لباس
2 مریلا زارعی بازیگر 20 امید صالحی عکاس
3 هدی زین العابدین  بازیگر 21 رشید حسینی دستیار اول طراح
4 پژمان بازغی بازیگر 22 منصوره بسمل مشاور رسانه ای
5 پوریا رحیمی سام بازیگر 23 آریان امیرخان تبلیغات فضای مجازی
6 سهیلا رضوی بازیگر 34 نساء حشمتی امور مالی
7 علی عمرانی بازیگر 35 حمید عامری دستیار صحنه
8 سودابه جعفر زاده بازیگر 36 ابراهیم ناصری دستیار صحنه
9 علی شیدایی فر بازیگر 37 فرشاد مهد یادگار مدیر صحنه
10 فریماه حسینی پور بازیگر 38 مهدی فهیمی دستیار دوم کارگردان
11 یوسف بختیاری بازیگر 39 هادی احمدی فیلمبردار پشت صحنه
12 حسین بشگرد مدیر تولید 40 مجید حقیقت دستیار برنامه ریز
13 مرتضی قیدی مدیر فیلمبرداری 41 رضا بداقی مدیر تدارکات
14 هایده صفی یاری تدوین  42 مهدی محمدی دستیار تدارکات
15 جهانگیر میرشکاری صدابردار 43 مهیار محمدی دستیار تدارکات
16 مهدی ابراهیم زاده صدابردار 44 رضا مهری دستیار تدارکات
17 رضا سخایی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز 45 حامد پروین خسروی مجری طرح
18 سودابه خسروی طراح گریم 46








Powered by TayaCMS
----- 0 0
در سیطره گناه ; نگاهی به فیلم ما همه گناهکاریم
در سیطره گناه ; نگاهی به فیلم ما همه گناهکاریم

در سیطره گناه ; نگاهی به فیلم ما همه گناهکاریم

فیلم ما همه گناهکاریم سومین ساخته حسن ناظر پس از فیلم‌های صبح خاکستر (۱۳۹۱) و آرمان‌شهر (۱۳۹۴) است. داستان فیلم روایت تلاش پدر کودکی بیمار برای درمان دختر سرطانی‌اش است و در این مسیر تلاش بسیاری می‌کند و در نهایت زندگی‎اش به تباهی منتهی می‌شود.
نور بی رمق روزمرّگی ; نگاهی به فیلم وارونگی
نور بی رمق روزمرّگی ; نگاهی به فیلم وارونگی

نور بی رمق روزمرّگی ; نگاهی به فیلم وارونگی

بهنام بهزادی از نسل جدید فیلمسازان ایرانی است که تا کنون سه فیلم بلند سینمایی در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است؛ وارونگی سومین فیلم این سینماگر وطنی در روند کاری او قدمی رو به جلو نیست که حتی نسبت به فیلم قبلی او قاعده تصادف یک عقب گرد است؛
Powered by TayaCMS