فیلم نوشت فیلم نوشت

مسخره باز
مسخره باز

مسخره باز

تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم

مسخره باز

مسخره باز

کارگردان:همایون غنی زاده
تهیه کنندگان:علی مصفا
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

همایون غنی زاده

کارگردان

2

همایون غنی زاده

نویسنده

3

علی مصفا

تهیه‌کننده

4

هدیه تهرانی

بازیگر

5

فرهاد اصلانی

بازیگر

6

صابر ابر

بازیگر

7

بابک حمیدیان

بازیگر

8

علی نصیریان

بازیگر

9

محسن حسینی

بازیگر

10

مهدی کوشکی

بازیگر

11

خسرو بامداد

بازیگر

12

بهمن فرمان آرا

مشاور کارگردان

13

ماهان حیدری

جانشین تهیه کننده و مجری طرح

14

مهدی کرمی

سرمایه گذار

15

مانفرد اسماعیلی

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان

16

علی قاضی

مدیر فیلمبرداری

17

محمود کاشانی

صدابردار

18

ایمان امیدواری

طراح گریم

19

سهیل دانش

طراح صحنه

20

الهام معین

طراح لباس

21

جواد راهزانی

مدیر تدارکات

22

نفیسه ذاکری

منشی صحنه

23

مسعود اشتری

عکاس

24

هایده صفی یاری

تدوین

25

محمدرضا غنی زاده

موسیقی

26

جواد مطوری

جلوه های ویژه رایانه ای

27

مریم نراقی

مشاور رسانه

28

نازنین گودرزی

دستیاران کارگردان

29

سمیه میرشمسی

دستیاران کارگردان

30

رسول حسینی

دستیاران کارگردان

31

آرش آقا بیگ

جلوه های ویژه میدانی

32

قاسم فرحانی

استوری برد

33

محمد یوسفی

استوری برد

34

سالار اردستانی

دستیار اول فیلمبردار

35

آوازه شاهنواز

فیلم پشت صحنه

36

دکور حسین طیبی

فیلم پشت صحنه

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

مشکل گیتی | افشین علیار
مشکل گیتی | افشین علیار
سلام بمبئی | محمدحسین ترکمان
سلام بمبئی | محمدحسین ترکمان
ساناز رمضانی
ساناز رمضانی

ساناز رمضانی

نقد فیلم «ماجان»: معلولیت محدودیت است
نقد فیلم «ماجان»: معلولیت محدودیت است
تنگه ابوقریب | شکوه سیاه جنگ
تنگه ابوقریب | شکوه سیاه جنگ
 
ایستاده در غبار نگاهی به لاتاری
ایستاده در غبار نگاهی به لاتاری

ایستاده در غبار نگاهی به لاتاری

«لاتاری» فیلم موفقی است در جذب مخاطب عمومی سینمای ایران و البته فتح گیشه. فیلمی که توانسته جمیع جوانب امر را در حوزه جذابیت بخشی اینچنینی به خوبی و با فراست فراهم کند و به مقصود رسد. لاتاری فیلم مخاطب عام است. با رویکردی ساده انگارانه و قصه ای سر راست و رویکردی دراماتیک و البته ملودرام. فیلم برای مخاطبی که با «جزییات» ساخت و ساختار فیلمنامه کاری ندارد، اثر جذابی است و او را تا آخر نگه می دارد. همین امر باعث شده تا حفره های مهیب فیلمنامه به چشم نیاید و غلط های کارگردانی هم در رنگ و لعاب های فرامتنی گم شود.
Powered by TayaCMS