فیلم نوشت فیلم نوشت

تمام چیزهایی که جایشان خالی است
تمام چیزهایی که جایشان خالی است

تمام چیزهایی که جایشان خالی است

فیلم مستند_داستانی " تمام چیزهایی که جایشان خالیست " روایتگر زندگی دو زن به نام های مهناز و جمیله است که هردو به سرطان پستان مبتلا بوده اند. یکی با وجود مبارزه ای طولانی از دنیا می رود و دیگری بعد از بهبودی کامل، به فعالیت های خیریه و آگاهی بخش به بیماران مبتلا مشغول می شود.

تمام چیزهایی که جایشان خالی است

تمام چیزهایی که جایشان خالی است

کارگردان:زینب تبریزی
تهیه کنندگان:زینب تبریزی
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

زینب تبریزی

کارگردان

2

زینب تبریزی

نویسنده

3

زینب تبریزی

تهیه‌کننده

4

علی علوی

صدابردار فاز اول

5

امیر پرتو زاده

صدابردار فاز دوم

6

فرحناز شریفی

تدوینگر

7

صبا ندایی

آهنگساز

8

سینا دادخواه

نویسندگان گفتار متن

9

مریم صابری

نویسندگان گفتار متن

10

سولماز غنی

راوی

11

عطیه عطارزاده

مشاور کارگردان

12

امید بلاغتی

مشاور تهیه‌

13

حسن شبانکاره

صداگذار

14

نرگس موسوی

طراح لباس

15

رضا تیموری

توازن نور و رنگ

16

طاها ذاکر

طراح پوستر

17

روح‌الله فرح

مدیر تولید

18

احد محمدکرمی

مدیر اجرایی پروژه

19

حسن شرف‌الدین

ترجمه

20

ناصر تبریزی

تهیه‌کنندگان اجرایی

21

ندا نوبری

تهیه‌کنندگان اجرایی

22

محمد عاشقی

فیلمبردار فاز اول

23

علی رشیدی‌‌فر

فیلمبردار فاز دوم

24

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

محصول

Powered by TayaCMS
در حال حاضر هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد.
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

شماره 17 سهیلا
شماره 17 سهیلا

شماره 17 سهیلا

مشکل گیتی | افشین علیار
مشکل گیتی | افشین علیار

مشکل گیتی | افشین علیار

سلام بمبئی | میثم کریمی
سلام بمبئی | میثم کریمی

سلام بمبئی | میثم کریمی

 
ایستاده در غبار نگاهی به لاتاری
ایستاده در غبار نگاهی به لاتاری

ایستاده در غبار نگاهی به لاتاری

«لاتاری» فیلم موفقی است در جذب مخاطب عمومی سینمای ایران و البته فتح گیشه. فیلمی که توانسته جمیع جوانب امر را در حوزه جذابیت بخشی اینچنینی به خوبی و با فراست فراهم کند و به مقصود رسد. لاتاری فیلم مخاطب عام است. با رویکردی ساده انگارانه و قصه ای سر راست و رویکردی دراماتیک و البته ملودرام. فیلم برای مخاطبی که با «جزییات» ساخت و ساختار فیلمنامه کاری ندارد، اثر جذابی است و او را تا آخر نگه می دارد. همین امر باعث شده تا حفره های مهیب فیلمنامه به چشم نیاید و غلط های کارگردانی هم در رنگ و لعاب های فرامتنی گم شود.
Powered by TayaCMS