فیلم نوشت فیلم نوشت

یک کمدی با دغدغه‌‌های انسانی
یک کمدی با دغدغه‌‌های انسانی

یک کمدی با دغدغه‌‌های انسانی

مهران احمدی کارگردان فیلم «مصادره» گفت: اولین فیلم من، یک فیلم کمدی است اما سبک و سیاق خاص خودش را دارد و در عین حال که کمدی است دغدغه‌های جدی اجتماعی و انسانی دارد. مهران احمدی کارگردان فیلم «مصادره» که با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش در جشنواره امسال حاضر است، به ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفت: «مصادره» یک فیلم کمدی است اما سبک و سیاق خاص خودش را دارد.

یک کمدی با دغدغه‌‌های انسانی

مهران احمدی کارگردان فیلم «مصادره» گفت: اولین فیلم من، یک فیلم کمدی است اما سبک و سیاق خاص خودش را دارد و در عین حال که کمدی است دغدغه‌های جدی اجتماعی و انسانی دارد.

مهران احمدی کارگردان فیلم «مصادره» که با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش در جشنواره امسال حاضر است، به ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفت: «مصادره» یک فیلم کمدی است اما سبک و سیاق خاص خودش را دارد.

او گفت: می‌توان «مصادره» را در ژانر کمدی اجتماعی جای داد چون در عین حال که کمدی است دغدغه‌های جدی اجتماعی و انسانی دارد و البته فیلم باید دیده شود تا بتوان درباره آن حرف زد. ما سعی خودمان را کرده‌ایم و تلاش‌مان بر این بود که فیلم‌مان دارای شأن باشد. حال باید دید نظر مردم و کارشناسان بعد از دیدن «مصادره» چیست.

او درباره احتمال موفقیت فیلمش در جشنواره فیلم فجر با توجه به این که خیلی‌ها معتقدند فیلم کمدی در فجر مورد توجه قرار نمی‌گیرد، اظهار داشت: اگر در ادوار گذشته هم ببینید فیلم های کمدی جایگاه خودشان را داشتند. شما اگر «مهمان مامان» را هم یک کمدی اجتماعی فرض کنید در زمان خودش جایزه گرفته یا «اجاره نشین‌ها» هم مورد اقبال قرار گرفته. نه اینکه بخواهم مقایسه کنم، منظورم این است که هرچند معمولا به آثار کمدی کم‌توجهی می شود اما اگر فیلم ارزش فنی و مخاطب پسند داشته باشد، چه بسا هم در جشنواره مورد توجه واقع شود و هم در زمان اکران موفق شود.

احمدی افزود: من پیشگو نیستم و نمی‌توانم دراین باره پیشگویی کنم اما خودم فیلم را دوست دارم و تمام کسانی که با هم کار کردیم، تلاش کردیم فیلم استانداردی بسازیم. امیدواریم که فیلم هم در جشنواره مورد استقبال قرار گیرد و هم برای مخاطب جذاب باشد.



منبع: سایت جشنواره فجر



----- 0 0

مقالات مشاهده شده

حدیث حاضر غائب ; نگاهی دوباره به فیلم شماره 17 سهیلا
حدیث حاضر غائب ; نگاهی دوباره به فیلم شماره 17 سهیلا
فیلم های بخش نمایش فیلم های مستند
فیلم های بخش نمایش فیلم های مستند
فقدان بومی گرایی ; نگاهی به انیمیشن فیلشاه
فقدان بومی گرایی ; نگاهی به انیمیشن فیلشاه
آشتی سنت‌ گرایان با سینما
آشتی سنت‌ گرایان با سینما
پدر،برادر،شوهر، مرد ; یادداشتی بر فیلم کامیون
پدر،برادر،شوهر، مرد ; یادداشتی بر فیلم کامیون
 
وحشی نجیب و قاتل اهلی ; آسیب شناسی سینمای کیمیایی
وحشی نجیب و قاتل اهلی ; آسیب شناسی سینمای کیمیایی

وحشی نجیب و قاتل اهلی ; آسیب شناسی سینمای کیمیایی

این بار «قاتل اهلی» روانه جشنواره شد تا باز هم سینمای کیمیایی موضوعی برای یک گفتگوی نسبتا تکراری میان منتقدان باشد. در مجموع می‌توان گفت این فیلم تازه هم امتیاز تازه‌ای بر سینمای کیمیایی نیفزود و او را همچنان زیر سایه آثار پیشین خود نشاند.
Powered by TayaCMS