فیلم نوشت فیلم نوشت

اسرافیل
اسرافیل

اسرافیل

اسرافیل

«اسرافیل» درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می گردد...مرده گان زنده می شوند

کارگردان: آیدا پناهنده

تهیه کننده: مستانه مهاجر

فیلنمامه نویس: آیدا پناهنده ، ارسلان امیری

عوامل

ردیف عوامل فیلم سمت ردیف عوامل فیلم سمت
1 هدیه تهرانی بازیگر 19 سارا سمیعی طراح لباس
2 مریلا زارعی بازیگر 20 امید صالحی عکاس
3 هدی زین العابدین  بازیگر 21 رشید حسینی دستیار اول طراح
4 پژمان بازغی بازیگر 22 منصوره بسمل مشاور رسانه ای
5 پوریا رحیمی سام بازیگر 23 آریان امیرخان تبلیغات فضای مجازی
6 سهیلا رضوی بازیگر 34 نساء حشمتی امور مالی
7 علی عمرانی بازیگر 35 حمید عامری دستیار صحنه
8 سودابه جعفر زاده بازیگر 36 ابراهیم ناصری دستیار صحنه
9 علی شیدایی فر بازیگر 37 فرشاد مهد یادگار مدیر صحنه
10 فریماه حسینی پور بازیگر 38 مهدی فهیمی دستیار دوم کارگردان
11 یوسف بختیاری بازیگر 39 هادی احمدی فیلمبردار پشت صحنه
12 حسین بشگرد مدیر تولید 40 مجید حقیقت دستیار برنامه ریز
13 مرتضی قیدی مدیر فیلمبرداری 41 رضا بداقی مدیر تدارکات
14 هایده صفی یاری تدوین  42 مهدی محمدی دستیار تدارکات
15 جهانگیر میرشکاری صدابردار 43 مهیار محمدی دستیار تدارکات
16 مهدی ابراهیم زاده صدابردار 44 رضا مهری دستیار تدارکات
17 رضا سخایی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز 45 حامد پروین خسروی مجری طرح
18 سودابه خسروی طراح گریم 46








Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

میثم کریمی
میثم کریمی

میثم کریمی

مسخره باز
مسخره باز

مسخره باز

نفس | محمدرضا فهیمی
نفس | محمدرضا فهیمی

نفس | محمدرضا فهیمی

معکوس
معکوس

معکوس

نیمه شب اتفاق افتاد | عرفان امیرسلیمانی
نیمه شب اتفاق افتاد | عرفان امیرسلیمانی
 
در باب عشق ; نگاهی به فیلم سلام بمبئی
در باب عشق ; نگاهی به فیلم سلام بمبئی

در باب عشق ; نگاهی به فیلم سلام بمبئی

اگر محبت بین ن و مرد را در ذیل عشق در نظر بیاوریم، آنگاه باید بگوییم که دین اسلام نه تنها به عشق نگاه مثبتی دارد که حتی ان را تجویز و تاکید می کند. اما با این توضیح که قطعاً برای مدیریت عشق نیز راهی دارد که آن ازدواج است.
چراغ های رابطه خاموش اند ; نقدی بر فیلم سلام بمبئی
چراغ های رابطه خاموش اند ; نقدی بر فیلم سلام بمبئی

چراغ های رابطه خاموش اند ; نقدی بر فیلم سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی به درستی نگرانی های بسیاری را در دست اندرکاران و مدیران فرهنگی جامعه ایجاد کرده است که سینمای ایران برای جذب مخاطب تا کجا می‌تواند بر اصول بنیادی خود، یعنی پرهیز از بیان آشکار مناسبات زناشویی و اجتناب از جذابیت های غیر دارماتیک، تبصره بزند؛ صحنه های رقص، شوخی هایی که آشکارا معانی ضمنی نامناسب دارند و همین طور قبح زدایی از رابطه میان دو جنس از ابزارهای فیلم سلام بمبئی در جذب مخاطب است. از طرفی به تجربه می‌دانیم که راهکار قرنطینه فرهنگی نیز نمی تواند راه مناسبی باشد.
Powered by TayaCMS