فیلم نوشت فیلم نوشت

خوب، بد، جلف
خوب، بد، جلف

خوب، بد، جلف

خوب، بد، جلف

«یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.»

کارگردان: پیمان قاسمخانی

تهیه کننده: محسن چگینی / عبدالله اسکندر

فیلنمامه نویس: پیمان قاسمخانی









Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

فصل نرگس تلاش‌های ناکام یک ژن خوب در عرصه هنر
فصل نرگس تلاش‌های ناکام یک ژن خوب در عرصه هنر
سی و دو ثانیه ; نگاهی به فیلم رگ خواب
سی و دو ثانیه ; نگاهی به فیلم رگ خواب
نمادهای دینی یک فیلم ; نیم نگاهی به فیلم دعوتنامه
نمادهای دینی یک فیلم ; نیم نگاهی به فیلم دعوتنامه
سد معبر
سد معبر

سد معبر

درد عشقی کشیده ام که مپرس در زرورق طلائی هنر آپولونی ; نقد فیلم داش آکل
درد عشقی کشیده ام که مپرس در زرورق طلائی هنر آپولونی ; نقد فیلم داش آکل
 
در جستجوی تعالی ؛ بررسی اخلاق در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء
در جستجوی تعالی ؛ بررسی اخلاق در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء

در جستجوی تعالی ؛ بررسی اخلاق در فیلم بدون تاریخ بدون امضاء

فیلم بدون تاریخ بدون امضا دو اخلاق سیستماتیک و فردی را محور مفهومی خود ساخته است و بر این نکته تأکید دارد که مشروعیت اخلاق سیستماتیک منوط به اخلاق فردی است. سیستم وقتی معنا دارد که افراد انسانی به آن پایبند باشند و صرفا اخلاق سیستماتیک کارآمد و بسنده نیست و زمانی ارزشمند و پویا خواهد بود که با اخلاق فردی آدمها مدنظر باشد.
Powered by TayaCMS