فیلم نوشت فیلم نوشت

مسخره باز
مسخره باز

مسخره باز

تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم

مسخره باز

مسخره باز

کارگردان:همایون غنی زاده
تهیه کنندگان:علی مصفا
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

همایون غنی زاده

کارگردان

2

همایون غنی زاده

نویسنده

3

علی مصفا

تهیه‌کننده

4

هدیه تهرانی

بازیگر

5

فرهاد اصلانی

بازیگر

6

صابر ابر

بازیگر

7

بابک حمیدیان

بازیگر

8

علی نصیریان

بازیگر

9

محسن حسینی

بازیگر

10

مهدی کوشکی

بازیگر

11

خسرو بامداد

بازیگر

12

بهمن فرمان آرا

مشاور کارگردان

13

ماهان حیدری

جانشین تهیه کننده و مجری طرح

14

مهدی کرمی

سرمایه گذار

15

مانفرد اسماعیلی

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان

16

علی قاضی

مدیر فیلمبرداری

17

محمود کاشانی

صدابردار

18

ایمان امیدواری

طراح گریم

19

سهیل دانش

طراح صحنه

20

الهام معین

طراح لباس

21

جواد راهزانی

مدیر تدارکات

22

نفیسه ذاکری

منشی صحنه

23

مسعود اشتری

عکاس

24

هایده صفی یاری

تدوین

25

محمدرضا غنی زاده

موسیقی

26

جواد مطوری

جلوه های ویژه رایانه ای

27

مریم نراقی

مشاور رسانه

28

نازنین گودرزی

دستیاران کارگردان

29

سمیه میرشمسی

دستیاران کارگردان

30

رسول حسینی

دستیاران کارگردان

31

آرش آقا بیگ

جلوه های ویژه میدانی

32

قاسم فرحانی

استوری برد

33

محمد یوسفی

استوری برد

34

سالار اردستانی

دستیار اول فیلمبردار

35

آوازه شاهنواز

فیلم پشت صحنه

36

دکور حسین طیبی

فیلم پشت صحنه

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

نوآر به سبک تهرانی ; نقدی بر فیلم امیر
نوآر به سبک تهرانی ; نقدی بر فیلم امیر
اسرافیل
اسرافیل

اسرافیل

زندگی: کتاب، سینما، غذای ایتالیایی و زناشویی
زندگی: کتاب، سینما، غذای ایتالیایی و زناشویی
محسن دریالعل
محسن دریالعل

محسن دریالعل

روش های تبلیغی نوین در درمان اعتیاد | مصاحبه با گروه تبلیغی مذهبی اکسیر
روش های تبلیغی نوین در درمان اعتیاد | مصاحبه با گروه تبلیغی مذهبی اکسیر
 
ماجان حرکت در گذشته
ماجان حرکت در گذشته

ماجان حرکت در گذشته

نخستین فیلم رحمان سیفی آزاد مسیری را طی می کند که سینمای ایران تقریباً سه دهه پیش آن را طی کرده بود و سرشار از مضامین ملودرامی بود که در آن یک خانواده با بحرانی بی پایان ترسیم می شد و قرار نبود کوچکترین بارقه امیدی در آن جریان یابد. سینمایی که نفرین و لعل، تنها رویکردش بود و مفاهیم موجود در داستان نیز از اثری به اثری دیگر منتقل می شد.
Powered by TayaCMS