فیلم نوشت فیلم نوشت

فیلم های بخش جلوه گاه شرق
فیلم های بخش جلوه گاه شرق

فیلم های بخش جلوه گاه شرق

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش جلوه‌گاه شرق (پانورامای سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی)سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بخش جلوه گاه شرق

 

برگزارکنندگان جشنواره جهانی فیلم فجر اسامی فیلم‌های بخش جلوه‌گاه شرق (پانورامای سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی)سی و پنجمین دوره این رویداد سینمایی را اعلام کردند.

فیلم های بلند خارجی

  • وصیت پد /  A Father’s will
  • کارآموز/ Apprentice 
  • خانه دیگران / House of Others 
  • چاقو در آب پاک/ Knife in the Clear Water
  • بازآمده / Reurnee 
  • پیهو / Pihu 
  • رئوف Rauf / 
  • بذرافشان / The Sower 
  • میز / The Table 
  • گرگ و بره/ Wolf And Sheep
  • بی نام و نشان / Unnamed 
  • مادر /  The Mother 

فیلم های بلند ایرانی

  • برگ جان
  • آپاندیس
  • خانه کاغذی

فیلم های کوتاه خارجی

  • پرسه در گذر آفتابگردان/A Stroll Down Sunflower Lane
  • امل / Amal
  • بوبو /  Bobo
  • کاپیتان عادل /  Captain Adel 
  • مامان بزرگ لولنگ /  Grandma Loleng 
  • بزرگراه /  Highway
  • من قلم می زنم / I Engrave 
  • در هیچستان/Into the Void
  • موشک کاغذی / Paper plane 
  • مرتد / Renege 
  • قطب جنوب / South Pole 
  • کیف مدرسه/ The School Bag 

فیلم های کوتاه ایرانی

  • هیچکس
  • هنوز نه
  • کُنج

 

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

اروند | علی نیکجو
اروند | علی نیکجو

اروند | علی نیکجو

درآمدی بر جزئیات و ریزه‌کاری‌های واقعیت
درآمدی بر جزئیات و ریزه‌کاری‌های واقعیت
نقد فیلم هزارپا شوخيهاى تكرارى
نقد فیلم هزارپا شوخيهاى تكرارى
جشن دلتنگی | داستانهای بی سرانجام
جشن دلتنگی | داستانهای بی سرانجام
ابراهیم در آتش ; یادداشتی بر فیلم به وقت شام
ابراهیم در آتش ; یادداشتی بر فیلم به وقت شام
 
لویاتان در کوچه پس کوچه های تهران ; نگاهی به فیلم ماجرای نیمروز
لویاتان در کوچه پس کوچه های تهران ; نگاهی به فیلم ماجرای نیمروز

لویاتان در کوچه پس کوچه های تهران ; نگاهی به فیلم ماجرای نیمروز

برای بررسی روایت، در فیلم ماجرای نیمروز ابتدا باید نگاهی داشته باشیم به مفهوم دشمن در این فیلم. مخصوصاً که ما چیز زیادی از دشمنان نمی بینیم و تمام تصویری که از دسته دشمنان داریم در تاثیری است که رفتار آنها بر شخصیت های اصلی فیلم می گذارد و همین به وجه دراماتیک روایت افزوده است. دشمنی که هر لحظه از جایی سر برمی آورد و نمی‌توان با یک استراتژی مشخص با او مقابله کرد.
چگونه در آینه شکسته نگاه کنیم ; سینمای ایران چه تصویری از مخاطرات فردا می دهد
چگونه در آینه شکسته نگاه کنیم ; سینمای ایران چه تصویری از مخاطرات فردا می دهد

چگونه در آینه شکسته نگاه کنیم ; سینمای ایران چه تصویری از مخاطرات فردا می دهد

جشنواره سی و پنجم فیلم فجر با تمام فراز و نشیب‌ها خاتمه یافت و با فاصله گرفتن زمانی از آن ایام شور و حال جشنواره، امروز می‎توان با نگاه تحلیلی‌تر و فارغ از تاثر از فضای ایام برگزاری آن به داوری برآیند نهایی فیلم‎هایی نشست که کالاهای فرهنگی یک سال آینده بازارهای فرهنگی ایران هستند.
Powered by TayaCMS