فیلم نوشت فیلم نوشت

اسرافیل
اسرافیل

اسرافیل

اسرافیل

«اسرافیل» درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می گردد...مرده گان زنده می شوند

کارگردان: آیدا پناهنده

تهیه کننده: مستانه مهاجر

فیلنمامه نویس: آیدا پناهنده ، ارسلان امیری

عوامل

ردیف عوامل فیلم سمت ردیف عوامل فیلم سمت
1 هدیه تهرانی بازیگر 19 سارا سمیعی طراح لباس
2 مریلا زارعی بازیگر 20 امید صالحی عکاس
3 هدی زین العابدین  بازیگر 21 رشید حسینی دستیار اول طراح
4 پژمان بازغی بازیگر 22 منصوره بسمل مشاور رسانه ای
5 پوریا رحیمی سام بازیگر 23 آریان امیرخان تبلیغات فضای مجازی
6 سهیلا رضوی بازیگر 34 نساء حشمتی امور مالی
7 علی عمرانی بازیگر 35 حمید عامری دستیار صحنه
8 سودابه جعفر زاده بازیگر 36 ابراهیم ناصری دستیار صحنه
9 علی شیدایی فر بازیگر 37 فرشاد مهد یادگار مدیر صحنه
10 فریماه حسینی پور بازیگر 38 مهدی فهیمی دستیار دوم کارگردان
11 یوسف بختیاری بازیگر 39 هادی احمدی فیلمبردار پشت صحنه
12 حسین بشگرد مدیر تولید 40 مجید حقیقت دستیار برنامه ریز
13 مرتضی قیدی مدیر فیلمبرداری 41 رضا بداقی مدیر تدارکات
14 هایده صفی یاری تدوین  42 مهدی محمدی دستیار تدارکات
15 جهانگیر میرشکاری صدابردار 43 مهیار محمدی دستیار تدارکات
16 مهدی ابراهیم زاده صدابردار 44 رضا مهری دستیار تدارکات
17 رضا سخایی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز 45 حامد پروین خسروی مجری طرح
18 سودابه خسروی طراح گریم 46








Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

از تکلیف و حساب‌ تا تربیت و وجدان ؛ تحلیل ماه و پلنگ از منظر اخلاق هنجاری
از تکلیف و حساب‌ تا تربیت و وجدان ؛ تحلیل ماه و پلنگ از منظر اخلاق هنجاری
جامعه قمارزده ; نگاهی به فیلم چهار راه استانبول
جامعه قمارزده ; نگاهی به فیلم چهار راه استانبول
قهرمان نامتعارف
قهرمان نامتعارف

قهرمان نامتعارف

زندگی: کتاب، سینما، غذای ایتالیایی و زناشویی
زندگی: کتاب، سینما، غذای ایتالیایی و زناشویی
سیانور | میثم کریمی
سیانور | میثم کریمی

سیانور | میثم کریمی

 
بررسی یک کمدی کلامی و تیپیکال ؛ یادداشتی بر لونه زنبور
بررسی یک کمدی کلامی و تیپیکال ؛ یادداشتی بر لونه زنبور

بررسی یک کمدی کلامی و تیپیکال ؛ یادداشتی بر لونه زنبور

لونه زنبور از آن‌دست فیلم‌هایی است که تکلیفش را با مخاطب مشخص کرده است. یک کمدی سطح پائین که تمام تلاشش برای به‌دست آوردن گیشه و کشاندن مخاطب عوام به سینما است؛ مخاطبانی که چندان درگیر فرم، مفاهیم ارائه شده و ارزش‌های هنری نیستند و بیشتر برای سرگرمی و پرکردن وقت‌شان به سینما می‌روند.
Powered by TayaCMS