فیلم نوشت فیلم نوشت

مسخره باز
مسخره باز

مسخره باز

تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم

مسخره باز

مسخره باز

کارگردان:همایون غنی زاده
تهیه کنندگان:علی مصفا
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

همایون غنی زاده

کارگردان

2

همایون غنی زاده

نویسنده

3

علی مصفا

تهیه‌کننده

4

هدیه تهرانی

بازیگر

5

فرهاد اصلانی

بازیگر

6

صابر ابر

بازیگر

7

بابک حمیدیان

بازیگر

8

علی نصیریان

بازیگر

9

محسن حسینی

بازیگر

10

مهدی کوشکی

بازیگر

11

خسرو بامداد

بازیگر

12

بهمن فرمان آرا

مشاور کارگردان

13

ماهان حیدری

جانشین تهیه کننده و مجری طرح

14

مهدی کرمی

سرمایه گذار

15

مانفرد اسماعیلی

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان

16

علی قاضی

مدیر فیلمبرداری

17

محمود کاشانی

صدابردار

18

ایمان امیدواری

طراح گریم

19

سهیل دانش

طراح صحنه

20

الهام معین

طراح لباس

21

جواد راهزانی

مدیر تدارکات

22

نفیسه ذاکری

منشی صحنه

23

مسعود اشتری

عکاس

24

هایده صفی یاری

تدوین

25

محمدرضا غنی زاده

موسیقی

26

جواد مطوری

جلوه های ویژه رایانه ای

27

مریم نراقی

مشاور رسانه

28

نازنین گودرزی

دستیاران کارگردان

29

سمیه میرشمسی

دستیاران کارگردان

30

رسول حسینی

دستیاران کارگردان

31

آرش آقا بیگ

جلوه های ویژه میدانی

32

قاسم فرحانی

استوری برد

33

محمد یوسفی

استوری برد

34

سالار اردستانی

دستیار اول فیلمبردار

35

آوازه شاهنواز

فیلم پشت صحنه

36

دکور حسین طیبی

فیلم پشت صحنه

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

حمال طلا
حمال طلا

حمال طلا

متری شیش و نیم
متری شیش و نیم

متری شیش و نیم

«غلامرضا تختی»، قهرمانی برای تمام فصول؛ نگاهی به فیلم «تختی»
«غلامرضا تختی»، قهرمانی برای تمام فصول؛ نگاهی به فیلم «تختی»
سلام بمبئی | محمود نامی
سلام بمبئی | محمود نامی

سلام بمبئی | محمود نامی

نقد فیلم «ماجان»: معلولیت محدودیت است
نقد فیلم «ماجان»: معلولیت محدودیت است
 
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

در روزهایی که اغلب آثار سینمایی در ایران فضایی آپارتمانی داستانشان را روایت می کنند، « نگار » اثر متفاوتی محسوب می شود که با مولفه های سینمای سورئال و تا حدی جنایی - اکشن، ساخته شده تا مخاطب سینمای ایران تجربه جدیدی را در سالن سینما پشت سر بگذارد. سالنی که سالهاست درش به روی آثار شاخص جهانی در چنین ژانری بسته شده تا تماشاگر ایرانی با فقر هیجان و تفکر، به تماشای تولیدات سینمای کشورش بنشیند و با کمترین میزان توجه به محتوای آثار بنگرد. « نگار » اما با رویکردی متفاوت به سینما آمده تا این قاعده کلی را تغییر دهد و مسیری جدید در سینمای ایران همواره نماید. اما مشکل اینجاست که تمام این تغییرات در نقابِ فیلم به چشم می خورد و فضایی که در پَسِ نقاب وجود دارد، حال و هوای متفاوتی دارد!
Powered by TayaCMS