فیلم نوشت فیلم نوشت

متری شیش و نیم
متری شیش و نیم

متری شیش و نیم

تازه ترین ساخته روستایی موضوعی اجتماعی دارد و به معضل مواد مخدر می‌پردازد.

متری شیش و نیم

متری شیش و نیم

کارگردان:سعید روستایی
تهیه کنندگان:سید جمال ساداتیان
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

سعید روستایی

کارگردان

2

سعید روستایی

نویسنده

3

سید جمال ساداتیان

تهیه‌کننده

4

پیمان معادی

بازیگر

5

نوید محمدزاده

بازیگر

6

پریناز ایزدیار

بازیگر

7

فرهاد اصلانی

بازیگر

8

مازيار سيدى

بازیگر

9

هومن كيايى

بازیگر

10

على باقرى

بازیگر

11

پیمان یزدانیان

موسیقی

12

هومن بهمنش

فیلم‌برداری

13

بهرام دهقانی

تدوین

14

سید حسین هادیان‌فر

مجری طرح و مدیر تولید

15

افشین رضایی

برنامه‌ریز

16

ایرج شهزادی

مدیر صدابرداری

17

محسن نصراللهی

طراح صحنه

18

امیرحسین قاسمی

صداگذار

19

ایمان امیدواری

گریم

20

غزاله معتمد

طراح لباس

21

جواد مطوری

جلوه‌های ویژه بصری

22

سید جمال ساداتیان

سرمایه‌گذاران

23

محمدصادق رنجکشان

سرمایه‌گذاران

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

آسیب های اجتماعی در فیلم ابد و یک روز | گفتگو با دکتر ایرانی
آسیب های اجتماعی در فیلم ابد و یک روز | گفتگو با دکتر ایرانی
هیأت انتخاب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مشخص شد
هیأت انتخاب سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مشخص شد
زایش مجدد سیمرغ از دل آتش ; یادداشتی بر فیلم به وقت شام
زایش مجدد سیمرغ از دل آتش ; یادداشتی بر فیلم به وقت شام
ایستادن به احترام دوربین ; نگاهی به تیزر ما ایستاده ایم
ایستادن به احترام دوربین ; نگاهی به تیزر ما ایستاده ایم
اکنون میان گذشته و آینده | چالش زمان حال در دنیای حاتمی کیا
اکنون میان گذشته و آینده | چالش زمان حال در دنیای حاتمی کیا
 
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال
نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

نگار ; فضایی معماگونه و گاهاً سورئال

در روزهایی که اغلب آثار سینمایی در ایران فضایی آپارتمانی داستانشان را روایت می کنند، « نگار » اثر متفاوتی محسوب می شود که با مولفه های سینمای سورئال و تا حدی جنایی - اکشن، ساخته شده تا مخاطب سینمای ایران تجربه جدیدی را در سالن سینما پشت سر بگذارد. سالنی که سالهاست درش به روی آثار شاخص جهانی در چنین ژانری بسته شده تا تماشاگر ایرانی با فقر هیجان و تفکر، به تماشای تولیدات سینمای کشورش بنشیند و با کمترین میزان توجه به محتوای آثار بنگرد. « نگار » اما با رویکردی متفاوت به سینما آمده تا این قاعده کلی را تغییر دهد و مسیری جدید در سینمای ایران همواره نماید. اما مشکل اینجاست که تمام این تغییرات در نقابِ فیلم به چشم می خورد و فضایی که در پَسِ نقاب وجود دارد، حال و هوای متفاوتی دارد!
Powered by TayaCMS