فیلم نوشت فیلم نوشت

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

نام فیلم

کارگردان

تهیه کننده

اتاق تاریک

روح‌الله حجازی

روح‌الله حجازی

امپراطور جهنم

 پرویز شیخ‌طادی

محمد خزایی

امیر

 نیما اقلیما

سیدضیاء هاشمی

بمب

پیمان معادی

مانی حقیقی

به وقت شام

ابراهیم‌ حاتمی‌کیا

محمد خزایی و سازمان اوج

تنگه ابوغریب

بهرام توکلی

سعید ملکان

جاده قدیم

منیژه حکمت

منیژه حکمت

جشن دلتنگی

پوریا آذربایجانی

علی قائم‌مقامی

چهار راه استانبول

مصطفی کیایی

مصطفی کیایی

خجالت نکش

رضا مقصودی

سیدامین پروین‌حسینی

دارکوب

بهروز شعیبی

سیدمحمود رضوی

سرو زیر آب

محمدعلی باشه‌آهنگر

سیدحامد حسینی

سوء تفاهم

احمدرضا معتمدی

جلیل شعبانی

شعله‌ور

حمید نعمت‌الله

محمدرضا شفیعی

عرق سرد

سهیل بیرقی

مهدی داوری

فیلشاه

هادی محمدیان

حامد جعفری

کار کثیف

خسرو معصومی

خسرو معصومی

کامیون

کامبوزیا پرتوی

کامبوزیا پرتوی

لاتاری

محمدحسین مهدویان

سیدمحمود رضوی

ماهورا

حمیدزرگر نژاد

علیرضا جلیلی

مصادره

مهران احمدی

محمدحسین قاسمی

مغزهای کوچک زنگ زده

هومن سیدی

سعید سعدی

هایلایت

اصغر نعیمی

ساسان سالور

بانو قدس ایران(مستند)

مصطفی رزاق کریمی

موسسه عروج

زنانی با گوشواره‌های باروتی (مستند)

رضا فرهمند

مرتضی شعبانی

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

سوتفاهم
سوتفاهم

سوتفاهم

فیلشاه (انیمیشن)
فیلشاه (انیمیشن)

فیلشاه (انیمیشن)

لاتاری
لاتاری

لاتاری

از تکلیف و حساب‌ تا تربیت و وجدان ؛ تحلیل ماه و پلنگ از منظر اخلاق هنجاری
از تکلیف و حساب‌ تا تربیت و وجدان ؛ تحلیل ماه و پلنگ از منظر اخلاق هنجاری
زنانی با گوشواره های باروتی (مستند)
زنانی با گوشواره های باروتی (مستند)
 
نقد فیلم فصل نرگس خوش‌ساخت و فکر شده
نقد فیلم فصل نرگس خوش‌ساخت و فکر شده

نقد فیلم فصل نرگس خوش‌ساخت و فکر شده

«فصل نرگس» دومین ساخته نگار آذربایجانی بعد از فیلم «آیینه‌های روبرو» است که اکرانش را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آغاز کرد. «فصل نرگس» با محوریت اهدای عضو، فیلمی خوش‌ساخت و فکر شده است و ثابت می‌کند آذربایجانی فیلم‌سازی پر ایده و دغدغه‌مند است. آذربایجانی در این فیلم پر لوکیشن و پر بازیگر توانسته با پرداخت مناسب شخصیت‌ها داستانی سرگرم‌کننده با استفاده از تکنیک‌های سینمایی تعریف کند که به دل مخاطب می‌نشیند و با او ارتباط برقرار می‌کند. رویکرد فمینیستی آذربایجانی که در فیلم اولش هم مشاهده می‌شد در اینجا نامحسوس‌تر حضور دارد.
Powered by TayaCMS