فیلم نوشت فیلم نوشت

مسخره باز
مسخره باز

مسخره باز

تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم

مسخره باز

مسخره باز

کارگردان:همایون غنی زاده
تهیه کنندگان:علی مصفا
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

همایون غنی زاده

کارگردان

2

همایون غنی زاده

نویسنده

3

علی مصفا

تهیه‌کننده

4

هدیه تهرانی

بازیگر

5

فرهاد اصلانی

بازیگر

6

صابر ابر

بازیگر

7

بابک حمیدیان

بازیگر

8

علی نصیریان

بازیگر

9

محسن حسینی

بازیگر

10

مهدی کوشکی

بازیگر

11

خسرو بامداد

بازیگر

12

بهمن فرمان آرا

مشاور کارگردان

13

ماهان حیدری

جانشین تهیه کننده و مجری طرح

14

مهدی کرمی

سرمایه گذار

15

مانفرد اسماعیلی

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان

16

علی قاضی

مدیر فیلمبرداری

17

محمود کاشانی

صدابردار

18

ایمان امیدواری

طراح گریم

19

سهیل دانش

طراح صحنه

20

الهام معین

طراح لباس

21

جواد راهزانی

مدیر تدارکات

22

نفیسه ذاکری

منشی صحنه

23

مسعود اشتری

عکاس

24

هایده صفی یاری

تدوین

25

محمدرضا غنی زاده

موسیقی

26

جواد مطوری

جلوه های ویژه رایانه ای

27

مریم نراقی

مشاور رسانه

28

نازنین گودرزی

دستیاران کارگردان

29

سمیه میرشمسی

دستیاران کارگردان

30

رسول حسینی

دستیاران کارگردان

31

آرش آقا بیگ

جلوه های ویژه میدانی

32

قاسم فرحانی

استوری برد

33

محمد یوسفی

استوری برد

34

سالار اردستانی

دستیار اول فیلمبردار

35

آوازه شاهنواز

فیلم پشت صحنه

36

دکور حسین طیبی

فیلم پشت صحنه

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

مصاحبه با دکتر شرف الدین ; امت ناهمخوان: چالش مفهوم امت و ملت
مصاحبه با دکتر شرف الدین ; امت ناهمخوان: چالش مفهوم امت و ملت
نقد فیلم تنگه ابوقریب
نقد فیلم تنگه ابوقریب

نقد فیلم تنگه ابوقریب

شخصیت‌های خاکستری و تعلیق اخلاق | نگاهی به سریال هشت و نیم دقیقه
شخصیت‌های خاکستری و تعلیق اخلاق | نگاهی به سریال هشت و نیم دقیقه
از مذهب تا تشکیلات ; بازخوانی یک نامه قدیمی
از مذهب تا تشکیلات ; بازخوانی یک نامه قدیمی
به وقت آیینه گی ; نقدی بر فیلم «به وقت خماری»
به وقت آیینه گی ; نقدی بر فیلم «به وقت خماری»
 
سینما در بحران | بخش دوم
سینما در بحران | بخش دوم

سینما در بحران | بخش دوم

همانطور که پیشتر گفته شد سینمای ما در چهارچوب نظریه بحران در بازنمایی بحران، به عنوان یکی از کارویژه‌های خویش، بسیار پیش رفته است و از این حیث شاید حتی تاکیدهایی بسیار اغراق شده‌تر از جهان واقع را نیز فراروی مخاطبان به تصویر می‎کشد.
Powered by TayaCMS