فیلم نوشت فیلم نوشت

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

اسامی فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

نام فیلم

کارگردان

تهیه کننده

اتاق تاریک

روح‌الله حجازی

روح‌الله حجازی

امپراطور جهنم

 پرویز شیخ‌طادی

محمد خزایی

امیر

 نیما اقلیما

سیدضیاء هاشمی

بمب

پیمان معادی

مانی حقیقی

به وقت شام

ابراهیم‌ حاتمی‌کیا

محمد خزایی و سازمان اوج

تنگه ابوغریب

بهرام توکلی

سعید ملکان

جاده قدیم

منیژه حکمت

منیژه حکمت

جشن دلتنگی

پوریا آذربایجانی

علی قائم‌مقامی

چهار راه استانبول

مصطفی کیایی

مصطفی کیایی

خجالت نکش

رضا مقصودی

سیدامین پروین‌حسینی

دارکوب

بهروز شعیبی

سیدمحمود رضوی

سرو زیر آب

محمدعلی باشه‌آهنگر

سیدحامد حسینی

سوء تفاهم

احمدرضا معتمدی

جلیل شعبانی

شعله‌ور

حمید نعمت‌الله

محمدرضا شفیعی

عرق سرد

سهیل بیرقی

مهدی داوری

فیلشاه

هادی محمدیان

حامد جعفری

کار کثیف

خسرو معصومی

خسرو معصومی

کامیون

کامبوزیا پرتوی

کامبوزیا پرتوی

لاتاری

محمدحسین مهدویان

سیدمحمود رضوی

ماهورا

حمیدزرگر نژاد

علیرضا جلیلی

مصادره

مهران احمدی

محمدحسین قاسمی

مغزهای کوچک زنگ زده

هومن سیدی

سعید سعدی

هایلایت

اصغر نعیمی

ساسان سالور

بانو قدس ایران(مستند)

مصطفی رزاق کریمی

موسسه عروج

زنانی با گوشواره‌های باروتی (مستند)

رضا فرهمند

مرتضی شعبانی

----- 0 0

مقالات مشاهده شده

امیر
امیر

امیر

 
زندگانی و عقاید آقای ارجمند
زندگانی و عقاید آقای ارجمند

زندگانی و عقاید آقای ارجمند

جمشید ارجمند مترجم، روزنامه نگار، منتقد سینما و ترانه سرا در 24 دی ماه 1318 در تهران متولد شد و در تیرماه 1395 به دیار باقی شتافت. دوره نوجوانی او همزمان با دوران مصدق و اوج گیری جنبش ملی شدن صنعت نفت بود که این جنبش تاثیر زیادی بر منش سیاسی او گذاشت به طوری که همواره خود را یک مصدقی معرفی می کرد.
از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما
از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما

از لاله زار تا فراسو ; مروری بر نسبت انقلاب و سینما

سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های فراوان و چالش‌های بسیاری را از سر گذراند. هرچند مبنای کلی برای بازسازی سینما پس از تثبیت انقلاب همان جمله معروف حضرت امام (ره) بود: « ما با سینما مخالف نیستیم، با فحشا مخالفیم». اما در جزییات و اجرای دقیق این حکم کلی، اختلافات و تناقضات بسیاری میان مدیران وجود داشت.
Powered by TayaCMS