فیلم نوشت فیلم نوشت

مسخره باز
مسخره باز

مسخره باز

تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم

مسخره باز

مسخره باز

کارگردان:همایون غنی زاده
تهیه کنندگان:علی مصفا
سال ساخت:۱۳۹۷

«عوامل»

1

همایون غنی زاده

کارگردان

2

همایون غنی زاده

نویسنده

3

علی مصفا

تهیه‌کننده

4

هدیه تهرانی

بازیگر

5

فرهاد اصلانی

بازیگر

6

صابر ابر

بازیگر

7

بابک حمیدیان

بازیگر

8

علی نصیریان

بازیگر

9

محسن حسینی

بازیگر

10

مهدی کوشکی

بازیگر

11

خسرو بامداد

بازیگر

12

بهمن فرمان آرا

مشاور کارگردان

13

ماهان حیدری

جانشین تهیه کننده و مجری طرح

14

مهدی کرمی

سرمایه گذار

15

مانفرد اسماعیلی

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان

16

علی قاضی

مدیر فیلمبرداری

17

محمود کاشانی

صدابردار

18

ایمان امیدواری

طراح گریم

19

سهیل دانش

طراح صحنه

20

الهام معین

طراح لباس

21

جواد راهزانی

مدیر تدارکات

22

نفیسه ذاکری

منشی صحنه

23

مسعود اشتری

عکاس

24

هایده صفی یاری

تدوین

25

محمدرضا غنی زاده

موسیقی

26

جواد مطوری

جلوه های ویژه رایانه ای

27

مریم نراقی

مشاور رسانه

28

نازنین گودرزی

دستیاران کارگردان

29

سمیه میرشمسی

دستیاران کارگردان

30

رسول حسینی

دستیاران کارگردان

31

آرش آقا بیگ

جلوه های ویژه میدانی

32

قاسم فرحانی

استوری برد

33

محمد یوسفی

استوری برد

34

سالار اردستانی

دستیار اول فیلمبردار

35

آوازه شاهنواز

فیلم پشت صحنه

36

دکور حسین طیبی

فیلم پشت صحنه

Powered by TayaCMS
----- 0 0

مقالات مشاهده شده

نقد فیلم «ماجان»: معلولیت محدودیت است
نقد فیلم «ماجان»: معلولیت محدودیت است
سیانور | مصطفی عبدی
سیانور | مصطفی عبدی

سیانور | مصطفی عبدی

نقد فیلم هزارپا  چیچو و فرانکو
نقد فیلم هزارپا چیچو و فرانکو
جان دار
جان دار

جان دار

اروند | کاوه قادری
اروند | کاوه قادری

اروند | کاوه قادری

 
فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است
فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است

فرزند کمتر، یا زندگی بهتر؟ مسئله این است

خجالت نکش در نگاه اول فیلم تقابل‌هاست در یک زمینه طنز که مدام به مخاطب یادآور می‌شود چه جای خنده؟ فیلم را می‌توان در چند مضمونِ دوگانه بیان و نقد کرد. همان مضامین دوگانه‌ای که ساختار روایی فیلم را هم می‌سازند: دوگانه روستایی – شهری، دوگانه‌ی سپهر سیاسی - زندگی روزمره، دوگانه‌ی برنامه‌ریزی‌های سیاست اجتماعی و در نهایت دوگانه اراده – تقدیر که سکانس‌های انتهایی فیلم را شکل می‌دهد.
Powered by TayaCMS